Favorieten op de SNES

Alles wat je wilt weten omtrent de SNES.
Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 02-03-2009 20:28

[quote="bonny"]Je kan wel wat vragen , maar denk niet dat ze dat er ooit voor krijgen .
Vind het daarom ook niet de moeite waard om op er op te zetten.

De andere spullen hem ik naar Ned Game gebracht en voor de RPG games kreeg ik toch nog wel geld.

Ik had wel 2 tassen vol maar dacht nou blij met 50 euro en kreeg er nog 180 euro voor .[/quote]
Om nog op je opmerking terug te komen...geloof me, ze geven het er echt voor uit.

Ik ben zelf oa verzamelaar van films en muziek, maar heb voor diverse CD\s, vinyl en DVD\s bedragen betaald die ver boven het gemiddelde uit stijgt.

Reden is dat ik weet dat bepaalde zaken niet tot nauwelijks verkrijgbaar zijn en ik toch desbetreffende object wil hebben.
Nog niet zo lang geleden heb ik €75,- betaald voor een CD-Maxi van Jean Michel Jarre...en diezelfde CD-Maxi werd rond diezelfde tijd ook voor /- €300,- verkocht.
En zo zie je dat ik nog mazzel heb...want desbetreffende CD-Maxi bestaat maar in een oplage van enkele honderden wereldwijd (mogelijk zelfs minder, maar dat is niet geheel duidelijk). ;-)

Hetzelfde geld voor Nintendo games en merchandise en al helemaal de Game & Watch games...

Als je op het juiste tijdstip de juiste bieding of aanbieding doet dan kan dat je een aardig voordeel opleveren.
Ik kijk van tijd tot tijd op eBay en dan met name de internationale aanbiedingen en heb daar al veel voordeel uit gehaald...

Tja, het blijft toch altijd een gok en wat een gek (of liefhebber die betreffende object op waarde weet te schatten) er voor wil geven..

Geheel offtopic (maar toch een leuke anecdote): ik wil zo ook nog mijn droomauto eens kopen, een Ford Mustang Convertible V8 uit 1965 (rood met wit lederen bekleding en wit linnen dak)
En ja, dan weet ik dat ik ondanks dat het een oude auto is, daar toch /- €30.000 of meer voor uit moet geven..maar eens komt ie er.. ;-)

Duke
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 25-11-2010 20:48

Bericht door Duke » 25-11-2010 22:10

Ik heb m\n SNES nog altijd bewaard. Mijn favoriete spel is Zelda, A Link to the Past. Ongeëvenaard wat mij betreft!

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 28-11-2010 19:59

zelf heb ik \\alleen\\ maar een nintendo ds en een ps3. maar ja, ik ben ook pas 15...
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 28-11-2010 21:30

Leeftijd zegt niet zoveel, mijn dochters van 6, 8 en 10 spelen net zo lief op oude consoles als op de Wii en DS.
De oudste twee wilden zelf al een (S)Nes gaan kopen voor op hun kamer, nu hebben ze er beide maar één van papa te leen :lol:

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 29-11-2010 16:57

tsja,maar het probleem is dat mijn papa niet gamed, en dus ook geen oude consoles heeft. En mijn buurman heeft ze ook niet :P
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Plaats reactie

Terug naar “SNES”