Nintendo biedt oplossing voor bug in Metroid: Other M

Alles wat je maar wilt / moet weten omtrent Wii Games!
Plaats reactie
bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Nintendo biedt oplossing voor bug in Metroid: Other M

Bericht door bramvlieg » 28-09-2010 15:12

Nintendo biedt een oplossing voor spelers van Metroid: Other M die vast zijn komen zitten in een bepaald gedeelte van de game.

In Sector 3 van Metroid: Other M zit een bug na de Desert Refinery-kamer waardoor de deur naar de volgende kamer in sommige gevallen op slot blijft zitten. Hierdoor kunnen een aantal spelers niet verder komen in de game. Nintendo Benelux geeft aan dat spelers met dit probleem een e-mail kunnen sturen naar de technische dienst van Nintendo, via td@nintendo.nl.

Hoewel Nintendo niet kan bevestigen hoe het probleem in Nederland wordt opgelost, zal dit vermoedelijk net als in het buitenland werken. Spelers moeten daar hun save file op een SD-kaart zetten, waarna het opgestuurd kan worden naar Nintendo, waar het probleem wordt verholpen.

© Gamer.nl
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 28-09-2010 20:23

Wel mooi dat er een oplossing is, maar het is wel een beetje omslachtig allemaal.
Waarom kan er niet gewoon een patch met oplossing worden verspreid? Wii aan het internet, patch laden via een Nintendo site en verder spelen.
De manier die ze nu hebben kost veel tijd voor de speler en werk voor de fabrikant.

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 29-09-2010 16:07

Juist! Hierop loopt Nintendo toch telkens weer achter de feiten aan.
Microsoft en Sony hebben hiervoor al standaard de mogelijkheid, maar Nintendo niet en het ziet er ook niet naar uit dat dit in de huidige Wii ooit zal komen.

Toch een gemiste kans mijns inziens.

Plaats reactie

Terug naar “Wii - Games Algemeen”