Error code: 84020 bij online DS games

Voor alles rondom Nintendo DS WiFi.
Plaats reactie
Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Error code: 84020 bij online DS games

Bericht door Hotmailer » 23-01-2010 19:18

De afgelopen dagen had ik eindelijk weer eens een beetje tijd om wat met mijn DS te doen.
Dus dacht ik "laat ik eens wat online games spelen"..dus ik heb mijn 2e router aangezet (WEP router, welke gekoppeld is via een Gigabit N draft router op WPA2) en ik kon online.

Althans ik kom online met oa de Nintendo DS Browser en ik kan dan ook webpagina\s starten.

Maar als ik een online game wil spelen (Mario Kart DS, Metroid Prime Hunters DS, Call of Duty - Modern Warfare - Mobilized) dan krijg ik telkens de volgende melding:
[quote]"You are disconnected from nintendo wifi " error 84020[/quote]

Betreffende melding (84020) duidt volgens de [url=http://www.nintendo.com/consumer/wfc/en ... cale=en_US]Nintendo Website[/url] op een probleem aan de kant van Nintendo.
[quote]We ondervinden momenteel technische problemen met het Nintendo Wi-Fi-verbinding match bereidings proces. Probeer het later opnieuw.[/quote]
Hebben of kennen meer mensen dit probleem?

Ik wil dit graag weten, want zo ver ik kan zien heb ik beide routers goed geconfigureerd.
Uiteindelijk heb ik zelfs de WEP router via DMZ open (niet aan te raden voor andere gebruikers!) gezet op de WPA2 router om er zeker van te zijn dat alle poorten bereikbaar zijn.

Ter verduidelijking, betreffende router heb ik in het verleden ook gebruikt (toen was het mijn primaire router) en nooit heb ik connectie problemen daarmee gehad.
De router settings zijn sindsdien ook niet gewijzigd (alleen mbt de koppeling tussen beide routers dan).

Plaats reactie

Terug naar “DS - Wi-Fi - Algemeen”