Miyamoto bezig met Super Mario Bros. voor 3DS

Alle laatste nieuwtjes omtrent 3DS Games...
Plaats reactie
bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Miyamoto bezig met Super Mario Bros. voor 3DS

Bericht door bramvlieg » 02-02-2011 21:28

Nintendo\s Shigeru Miyamoto is bezig met een nieuwe Super Mario Bros.-titel voor de Nintendo 3DS. Dat zegt hij in een interview op Wii.com.

"Ik ben nu bezig met een nieuwe Super Mario Bros.-game voor de 3DS", zegt Mario-bedenker Miyamoto in de maandelijkse rubriek Iwata Asks.

"Ik wil iedereen zo snel mogelijk laten zien hoe Super Mario Bros. voor de 3DS gaat worden." Verdere details over deze titel ontbreken.

De Super Mario-franchise is inmiddels 25 jaar oud en de games zijn nog altijd populair. Uit cijfers die vorige week zijn gelekt, blijkt dat er van New Super Mario Bros. voor de Nintendo DS wereldwijd 3,73 miljoen exemplaren zijn verkocht in de laatste drie maanden van 2010.

In totaal is het spel, dat in 2006 werd uitgebracht, 26,21 miljoen keer verkocht.
© Gamer.nl
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 03-02-2011 20:09

Dat zijn natuurlijk wel de spellen waar wij als Nintendo fans op zitten te wachten!

Ben wel benieuwd of het een 2D gameplay wordt of meer een 3D zoals in Mario64.
De laatste vond ik een stuk minder om te spelen. Op de N64 was het nog aardig, maar een DS scherm vind ik voor dit spel te klein.

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 04-02-2011 18:10

Ik denk dat het een combinatie, wordt aan gezien de 3D functie van de ds. :wink:
Maar wel jammer dat dit geen launch game is..
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 04-02-2011 21:11

Zolang je alleen van links naar rechts hoeft te lopen en af en toe een beetje naar boven en beneden ipv alle kanten op vind ik alles goed!

De beelden in 3D er achter en dan ben ik echt helemaal blij :D

En het zou inderdaad wel een perfecte launch game zijn, ik denk ook dat er veel mensen graag wat langer wachten als er een SMB pack aan zit te komen met het aanschaffen van de 3DS.

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 04-02-2011 23:04

Ergens denk ik dat bij de launch een enorm te kort gaat ontstaan van de 3DS, dus ik ga me ouders maar eens over halen op een pre-order te plaatsen :wink:
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Plaats reactie

Terug naar “3DS - Games Nieuws”