EA kondigt My Garden aan voor 3DS

Alle laatste nieuwtjes omtrent 3DS Games...
Plaats reactie
bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

EA kondigt My Garden aan voor 3DS

Bericht door bramvlieg » 15-09-2010 19:42

Uitgever Electronic Arts heeft tijdens een presentatie voorafgaand aan de Tokyo Game Show een nieuwe titel voor de Nintendo 3DS aangekondigd.

My Garden draait om het beheren van tuinen en maakt gebruik van de 3D-functionaliteiten, camera\s en bewegingsensoren van de 3DS. Het spel verschijnt wereldwijd op dezelfde dag als de release van Nintendo\s nieuwe handheld.

In My Garden kunnen spelers uit de voeten met zes verschillende tuinen, die zij achtereenvolgens zo goed mogelijk moeten beheren om toegang te krijgen tot de volgende tuin. Zij worden hierbij bijgestaan door Tanuki, die een helpende hand biedt in het spel. Spelers kunnen hem in totaal twintig nieuwe vaardigheden leren, waarvoor hij steeds een nieuw kostuum draagt. Zo trekt hij met zijn vlinderpak meer vlinders aan naar hun tuinen.

Het spel biedt verder de mogelijkheid om foto\s te maken en deze te laten waarderen, op te slaan en te delen met vrienden. De game komt tegelijk met de 3DS uit, al is het nog niet bekend wanneer dat is. De 3DS moet in ieder geval voor 31 maart volgend jaar overal uit zijn.
© Gamer.nl
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Plaats reactie

Terug naar “3DS - Games Nieuws”