Nintendo 3DS eind februari in de winkels

De laatste nieuwtjes vind je als eerste hier!

Plaats reactie
Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Nintendo 3DS eind februari in de winkels

Bericht door Hotmailer » 29-09-2010 16:12

[b]Nog niet zo heel lang geleden kondigde Nintendo de opvolger van zijn succesvolle handheldconsole aan, de Nintendo 3DS. Nu heeft het apparaatje een releasedatum meegekregen. Het computertje zal namelijk vanaf 26 februari wereldwijd in de winkels liggen.[/b]

Net als de Nintendo DS bevat ook deze spelcomputer twee beeldschermen. Het grote verschil met de huidige Nintendo DS, is dat de processor beter is, het bovenste scherm is groter en er kan in 3D op gespeeld worden. Vooral dat laatste wordt gezien als iets revolutionairs. Daarnaast wordt het apparaatje ook met een 2 gigabyte geheugenkaart geleverd, zodat je daar je daar je spellen op kan slaan. De prijs van de gadget is nog niet bekend, maar in Japan moet het ding omgerekend 220 euro gaan kosten, waardoor je er stiekem vanuit kan gaan dat het apparaatje hier voor 249 euro van eigenaar zal verwisselen.

[img]http://www.spitsnieuws.nl/archives/imag ... ogroot.jpg[/img]

[size=9]Bron en ©: spitsnieuws.nl[/size]

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 30-09-2010 17:21

Release datum valt alweer mee, medio maart was hier eerst de verwachting.
Ook verrassend dat hij meteen wereldwijd gaat uitkomen, meestal is in Japan alles eerder uit.

Ben in ieder geval zeer benieuwd hoe hij speelt!

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 30-09-2010 18:05

Het vreemde is dat nu.nl meldt dat europa en de verenigde staten een maand later pas aan de beurt zijn. anyway, het is ook vroeger dan ik gedacht had :wink:
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws over de Nintendo 3DS”