Details nieuwe DS klopten NIET.

De laatste nieuwtjes vind je als eerste hier!

Plaats reactie
Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Details nieuwe DS klopten NIET.

Bericht door Hotmailer » 14-01-2010 12:43

[b]Vorige week verbrak Nintendo\s Satoru Iwata de stilte rondom de opvolger van de DS met wat details.[/b]
Zo zou \ie zeer gedetailleerde graphics krijgen en gebruik maken van bewegingssensoren.
Vandaag debunked Charlie Scibetta, hoge pief bij Nintendo of America, die details echter weer.
Volgens Scibetta heeft Iwata namelijk helemaal geen opmerkingen gemaakt over de features van een toekomstig hardware-systeem van Nintendo en is het antwoord op de vraag van de reporter verkeerd geïnterpreteerd.
Gevalletje miscommunicatie ofzeau.
Of de volgende DS dus "highly detailed graphics" (en/of een motion sensor) zal hebben blijft dus onduidelijk, maar nu dit bericht teruggefloten is lijkt het wel steeds onwaarschijnlijker.
Move along please...

[size=9]Bron en ©: gamert.nl[/size]

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 14-01-2010 16:01

het zou wel slim zijn van Nintendo om een ds te maken met hd, want het word steeds meer een standaard(denk aan digitale tv en bijvoorbeeld de ps3). Is het nu wel zeker dat die nieuwe ds in 2010 er komt?
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Yoepie
Nintendo Lover
Nintendo Lover
Berichten: 72
Lid geworden op: 17-06-2009 11:29

Bericht door Yoepie » 29-01-2010 23:52

[quote="bramvlieg"]het zou wel slim zijn van Nintendo om een ds te maken met hd, want het word steeds meer een standaard(denk aan digitale tv en bijvoorbeeld de ps3). Is het nu wel zeker dat die nieuwe ds in 2010 er komt?[/quote]

Bram je moet het zo zien, de opvolger van de DS lite is een flop, en dat moet behoorlijk snel weggespoeld worden.
De spelen waar ze over roemde zijn er nog steeds niet, er is geen ontwikkelaar die er aan wil beginnen.
De camera\s geven slechte kwaliteit, lage resolutie het is uiterraad leuk dat de kidz hartjes en brilletjes op de plaatjes kunnen tekenen, geluidjes kunnen opnemen en bewerken. dolletjes maar wat nintendo nog steeds niet voor elkaar krijgt is een sluitend systeem te krijgen, ze maken een software update en weekje later is ie al gehacked zelfde geld met de wii. Waar het Sony dus wel lukt. Tja dat steekt... Ten tweede rukt de psp erg snel op, heeft betere grafix, video, mp3 muziek, en nog meer gewilde gadgets.
Dus is het nintendo alles aangelegen om hun marktwaarde niet weg te geven!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws over de Nintendo 3DS”