New Super Mario Bros Wii verkoopt beter dan Modern Warfare 2

Het laatste game-nieuws dat zowel op de Nintendo Wii alsmede de Nintendo DS uitkomt.
Plaats reactie
Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

New Super Mario Bros Wii verkoopt beter dan Modern Warfare 2

Bericht door Hotmailer » 10-11-2009 13:09

[b]AMSTERDAM - Reggie Fils-Aime, president van Nintendo Amerika, is er heilig van overtuigd dat New Super Mario Bros. Wii de shooter Call of Duty: Modern Warfare 2 zal verslaan op één van de platformen waarop Activison’s game zal verschijnen.[/b]

Fils-Aime denkt slechts tot eind januari nodig te hebben om de PlayStation 3- of de Xbox 360-versie van Modern Warfare 2 te verslaan. Overigens is het niet zo dat hij neerkijkt op Activision’s grootste titel voor het najaar. “Natuurlijk zal het krap worden. Modern Warfare is een fantastische titel. Als gamer kijk ik er persoonlijk naar uit,”aldus Files-Aime.

Modern Warfare 2 zal op 10 november verschijnen voor de PlayStation 3 en Xbox 360. NintendoÂ’s eigen najaarstopper New Super Mario Bros. Wii zal tien dagen later, op 20 november, verschijnen voor de Nintendo Wii.

[img]http://images2-telegraaf.nl/multimedia/ ... 70492d.jpg[/img]

[size=9]Bron en ©: De Telegraaf Digitaal Games[/size]

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 10-11-2009 18:47

Er zitten wel heel erg veel mensen op de nieuwe Mario te wachten, dus ik denk dat het wel een groot succes wordt.
Je wilt denk ik niet weten hoeveel mensen er nu al bezig zijn om een exemplaar hiervan op hun Wii te krijgen :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Game-nieuws over Nintendo”