Super Smash Bros Brawl - Extreme Violence patch..of niet?

Het laatste game-nieuws dat zowel op de Nintendo Wii alsmede de Nintendo DS uitkomt.
Plaats reactie
Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Super Smash Bros Brawl - Extreme Violence patch..of niet?

Bericht door Hotmailer » 05-04-2009 15:50

Afgelopen maand kondigde de games site IGN aan dat Nintendo een patch uit zou brengen voor Super Smash Bros Brawl, waarbij het middels een bestand op een SD-card mogelijk zou worden bloed te zien tijdens de gevechten tussen de Nintendo sterren.

Uiteindelijk heeft IGN onlangs aangegeven dat het hier om een 1 april grap gaat. ;-)
Hieronder zie je het volledige (en ongecensureerde) filmpje van de zogenaamde patch.



Toch zou het leuk zijn als ze dit echt zouden uitbrengen, geeft wel een extra dimensie aan het toch al zo coole spel (ja, je leest het goed, ondergetekende heeft em natuurlijk ook!)

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 05-04-2009 17:24

Blijft leuk zeker, deze 1 april grappen!
Jaren geleden stond er in de PU al eens een manier om bloed op je Snes te toveren met Mortal Kombat. Stuiver op je cassette plakken en dan wat (bijna) onmogelijke capriolen uithalen. We zijn er 2 dagen mee bezig geweest en nog voor niks ook....

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 05-04-2009 17:43

[quote="traptrede"]Blijft leuk zeker, deze 1 april grappen!
Jaren geleden stond er in de PU al eens een manier om bloed op je Snes te toveren met Mortal Kombat. Stuiver op je cassette plakken en dan wat (bijna) onmogelijke capriolen uithalen. We zijn er 2 dagen mee bezig geweest en nog voor niks ook....[/quote]

Ja, da\s waar ook! :-D
Ik dacht overigens destijds wel een versie te hebben met bloed, maar ik kan me ook vergissen...er waren diverse \scene releases\ destijds..

Ah, ik heb het gevonden:
[quote]Versions of the original Mortal Kombat game appeared on several different formats, notably the Sega Genesis/Mega Drive and Nintendo\s SNES. At the time of the game\s SNES release in North America, Nintendo of America had a strict "Family Friendly" policy. This required the removal of graphic violence, religious imagery, and mentions of death from all game content. The SNES version, therefore, had characters that sweated upon injury instead of bleeding, and most of the Fatality moves were toned down. As of Mortal Kombat II, however, Nintendo decided to leave the gore from the original arcade version intact.[/quote]
Dat was deel II dus. ;-)

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Game-nieuws over Nintendo”