Mario Galaxy 2 en Monster Hunter Tri krijgen releasedata

Het laatste game-nieuws dat zowel op de Nintendo Wii alsmede de Nintendo DS uitkomt.
Plaats reactie
bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Mario Galaxy 2 en Monster Hunter Tri krijgen releasedata

Bericht door bramvlieg » 25-02-2010 17:52

Super Mario Galaxy 2 ligt in Europa vanaf 11 juni in de winkels. Dat kondigde Nintendo tijdens haar Europese persevenement in Londen aan. Capcom\s Monster Hunter Tri verschijnt op 23 april op de Wii.
Ook Sin & Punishment 2, de shooter van Japanse ontwikkelaar Treasure, heeft een Europese releasedatum gekregen. De game is vanaf 7 mei verkrijgbaar.

Super Mario Galaxy 2 is het directe vervolg op de eerste Mario Galaxy en stuurt de bekende loodgieter wederom de ruimte in. Wederom lopen spelers over verschillende planeten om sterren te verzamelen. Ditmaal is Yoshi, het kleine dinosaurusje waar Mario op kan rijden, ook van de partij.

Monster Hunter Tri is de eerste Monster Hunter-game op een systeem van Nintendo. De serie waarin spelers jagen op verschillende monsters is in Japan ongekend populair. De game wordt gebundeld met een zwarte Wii Classic Controller Pro, waarmee de game gespeeld kan worden.

Nintendo kon nog geen Europese releasedatum voor Metroid: Other M geven. De game werd gisteren voor een Amerikaanse release van 27 juni aangekondigd. In Europa moet de game, die ontwikkeld wordt door Team Ninja, de ontwikkelaars van Ninja Gaiden 2, in het derde kwartaal van dit jaar uitkomen.
bron: Gamer.nl
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Game-nieuws over Nintendo”