Help: Zelda Phantom of the hourglass

Hulp nodig? Hulp bieden? Dan moet je hier zijn!
Floortje
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 30-04-2008 10:24

Bericht door Floortje » 04-05-2008 14:47

Gelukt!!!!!!!!! Ik ben terug gegaan naar dat eiland Molude, ben daar de schep gaan zoeken en heb hem! Terug door de mist naar Island of Gust. en ben gaan graven!!! Nu heb ik windmolens aan de praat gekregen, ondergrondse monsters met bommen gevoerd, deuren gingen open. En nu ben ik dan echt in de Temple of Wind.......... ben daar nog even aan het oriënteren waar heen, zie weer een dichte blauwe deur................. er moet een schatkist zijn en moet gens nog een sleutel zien te vinden.
Wat een spel!!!!!!!!!!!! Houd je lekker bezig. Maar ik kom langzaanm verder.
Heb je nog tips??? Tot nu toe THX!!!!
Een dag niet gespeeld, is een halve dag.

Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Bericht door Niels » 04-05-2008 16:20

haha! nu heb ik het door! je was nog niet in de wind tempel! vandaar dat ik het al niet helemaal kon plaatsen!

er zijn wel wat tips, maar ik laat je (gemeen hè) even puzzelen haha anders blijft het niet leuk om zelf uit te vinden hè :P

als je er écht niet uitkomt dan help ik je graag verder ;)

Floortje
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 30-04-2008 10:24

Bericht door Floortje » 05-05-2008 06:22

Leuk, weer een bericht te lezen. Houd dit Forum maar in de gaten......ik ga zeker nog hèèl vaak roepen!! Dank je dat ik mag roepen! Ik loop momenteel rondjes in de tempel, heb een bommenzak, een kist weg geploft, maar die sleutel voor daar achter die 2 windzuilen zie ik nergens..........
Verder helemaal boven ook een grot opengeploft en die deur open. Die monsters bleven komen....... tot ik door had hèèl langzaam te lopen..................... verder 2 windmolens aan de praat gekregen. Maar er is hier nog veel meer, volgens mij?????
Een dag niet gespeeld, is een halve dag.

HereIsTom
Retired Moderator
Retired Moderator
Berichten: 1240
Lid geworden op: 23-12-2007 05:09

Bericht door HereIsTom » 07-05-2008 02:56

[quote="Floortje"]Leuk, weer een bericht te lezen. Houd dit Forum maar in de gaten......ik ga zeker nog hèèl vaak roepen!! Dank je dat ik mag roepen! Ik loop momenteel rondjes in de tempel, heb een bommenzak, een kist weg geploft, maar die sleutel voor daar achter die 2 windzuilen zie ik nergens..........
Verder helemaal boven ook een grot opengeploft en die deur open. Die monsters bleven komen....... tot ik door had hèèl langzaam te lopen..................... verder 2 windmolens aan de praat gekregen. Maar er is hier nog veel meer, volgens mij?????[/quote]
Ja roepen mag altijd, maar we hopen ook dat je zelf wat berichtjes hier komt plaatsen met je ervaringen en eventuele oplossingen voor anderen? :mario2:
[url=http://home.versatel.nl/tomjutte/][img]http://i15.tinypic.com/6u5d4sz.gif[/img]Met vriendelijke groet, HereIsTom.
[img]http://i3.tinypic.com/868fhom.jpg[/img][/url]

Floortje
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 30-04-2008 10:24

Bericht door Floortje » 07-05-2008 06:20

Ga ik zeker doen................! Hihihi zou graag willen helpen, was ik maar sneller en handiger....
Het is wel verslavend......... maar erg leuk! Ben nog maar kort in het bezit van de DS en heb nog veel spellen te gaan.
Another code uitgespeeld, vond ik ook leuk.
Beide Pirates of the Carbean zitten vast. Ik mis echt de snelheid om te reageren en de handigheid in de vingers. Maar wie weet komt het nog........
Een dag niet gespeeld, is een halve dag.

Plaats reactie

Terug naar “DS - Help, Tips, Hints, Cheats”