Cheat Yoshi's Island DS

Hulp nodig? Hulp bieden? Dan moet je hier zijn!
Melleke
Retired Admin
Retired Admin
Berichten: 1395
Lid geworden op: 17-12-2007 14:54

Bericht door Melleke » 19-10-2008 12:28

Ga naar de achterste muur en houd de Y-knop ingedrukt. Door op Y te duwen zal Mario sneller lopen. Je springt met een aanloopje op die knop en vervolgens ren je keihard naar de deur. Zo zullen de zware grijze stenen je niet pletten.

mirnoe
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 06-10-2008 12:56

Bericht door mirnoe » 20-10-2008 09:19

[quote="Melleke"]Ga naar de achterste muur en houd de Y-knop ingedrukt. Door op Y te duwen zal Mario sneller lopen. Je springt met een aanloopje op die knop en vervolgens ren je keihard naar de deur. Zo zullen de zware grijze stenen je niet pletten.[/quote]

Bedankt,maar het was me al gelukt voordat ik je antwoord kreeg, nu zit ik in 4-7 met die roze stuiterballen,ik weet niet of daar een trukje voor is,maar die is echt lastig,ze duwen je overal vanaf,dus als je daar nog iets op weet :?

Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Bericht door Niels » 20-10-2008 10:11

Ik heb een hele walkthrough gevonden, maar hij is in het engels.
Wanneer je dit niet erg vind zal ik hem later plaatsen, is dit wel het geval zeg het dan even en dan zal ik een stuk vertalen!


Groetjes

mirnoe
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 06-10-2008 12:56

Bericht door mirnoe » 20-10-2008 10:19

[quote="Niels"]ik heb een hele walkthrough gevonden, maar hij is in het engels.
wanneer te dit niet erg vind zal ik hem later plaatsen, is dit wel het geval zeg het dan even en dan zal ik een stuk vertalen!


Groetjes[/quote]

Je mag em wel plaatsen,voor mij maakt het niet uit of het in het engels of nederlands is

mirnoe
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 06-10-2008 12:56

Bericht door mirnoe » 20-10-2008 20:07

Nog een vraagje,ik ben nu in de laatste wereld van 4 daar waar dat beestje op die stelten loopt,ik heb al vanalles geprobeerd,en em heel vaak geraakt zodat hij in het vuur komt maar mij lukt het niet om em dood te krijgen,zou jij me kunnen zeggen wat ik moet doen

[quote="mirnoe"][quote="Melleke"]Ga naar de achterste muur en houd de Y-knop ingedrukt. Door op Y te duwen zal Mario sneller lopen. Je springt met een aanloopje op die knop en vervolgens ren je keihard naar de deur. Zo zullen de zware grijze stenen je niet pletten.[/quote]

Bedankt,maar het was me al gelukt voordat ik je antwoord kreeg, nu zit ik in 4-7 met die roze stuiterballen,ik weet niet of daar een trukje voor is,maar die is echt lastig,ze duwen je overal vanaf,dus als je daar nog iets op weet :?[/quote]

Melleke
Retired Admin
Retired Admin
Berichten: 1395
Lid geworden op: 17-12-2007 14:54

Bericht door Melleke » 20-10-2008 22:46

[quote="mirnoe"]Nog een vraagje,ik ben nu in de laatste wereld van 4 daar waar dat beestje op die stelten loopt,ik heb al vanalles geprobeerd,en em heel vaak geraakt zodat hij in het vuur komt maar mij lukt het niet om em dood te krijgen,zou jij me kunnen zeggen wat ik moet doen[/quote]

Hier de uitleg...

[i]You will have to face a giant Shy Guy on stilts for the boss battle. Smaller Shy Guys will jump out of the giant\s eyes, which you can make eggs out of. After a few of them jump out, the giant will jump to the left, pushing you further back on the platform. To attack, you will need to shoot eggs at the feet of the stilts to knock the Big Guy backwards to the right. Repeat this until it falls into the lava, then ground pound its head to cause damage. Quickly jump out of the way to avoid taking damage when Big Guy jumps back onto the platform from the lava.

This battle will go much faster and easier if you use Baby Bowser for it. After you pound its head three times, the Big Guy will crack and the Shy Guys will pour out of it. The battle will then end and Baby Bowser will leave your
group.[/i]

mirnoe
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 06-10-2008 12:56

Bericht door mirnoe » 20-10-2008 22:48

[quote="Melleke"][quote="mirnoe"]Nog een vraagje,ik ben nu in de laatste wereld van 4 daar waar dat beestje op die stelten loopt,ik heb al vanalles geprobeerd,en em heel vaak geraakt zodat hij in het vuur komt maar mij lukt het niet om em dood te krijgen,zou jij me kunnen zeggen wat ik moet doen[/quote]

Hier de uitleg...

[i]You will have to face a giant Shy Guy on stilts for the boss battle. Smaller Shy Guys will jump out of the giant\s eyes, which you can make eggs out of. After a few of them jump out, the giant will jump to the left, pushing you further back on the platform. To attack, you will need to shoot eggs at the feet of the stilts to knock the Big Guy backwards to the right. Repeat this until it falls into the lava, then ground pound its head to cause damage. Quickly jump out of the way to avoid taking damage when Big Guy jumps back onto the platform from the lava.

This battle will go much faster and easier if you use Baby Bowser for it. After you pound its head three times, the Big Guy will crack and the Shy Guys will pour out of it. The battle will then end and Baby Bowser will leave your
group.[/i][/quote]

Dankjewel

Melleke
Retired Admin
Retired Admin
Berichten: 1395
Lid geworden op: 17-12-2007 14:54

Bericht door Melleke » 20-10-2008 22:50

[quote="mirnoe"]Dankjewel[/quote]

Graag gedaan hoor!!
Ik hoor het wel weer als je ergens vast loopt! ;)

mirnoe
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 06-10-2008 12:56

Bericht door mirnoe » 25-10-2008 20:14

[quote="Melleke"][quote="mirnoe"]Dankjewel[/quote]

Graag gedaan hoor!!
Ik hoor het wel weer als je ergens vast loopt! ;)[/quote]

Hoi Melleke,

Hier was ik weer,ik zit nu vast in level 5-6, Daar moet je die ballen pakken met die nummers,ik weet niet hoe ik bal vier moet pakken,de rest had ik al gevonden,kun je me helpen alsjeblieft?? :? groetjes miranda

mirnoe
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 06-10-2008 12:56

Bericht door mirnoe » 28-10-2008 21:03

Melleke....waar zit je....help help help :? :)

[quote="mirnoe"][quote="Melleke"][quote="mirnoe"]Dankjewel[/quote]

Graag gedaan hoor!!
Ik hoor het wel weer als je ergens vast loopt! ;)[/quote]

Hoi Melleke,

Hier was ik weer,ik zit nu vast in level 5-6, Daar moet je die ballen pakken met die nummers,ik weet niet hoe ik bal vier moet pakken,de rest had ik al gevonden,kun je me helpen alsjeblieft?? :? groetjes miranda[/quote]

Plaats reactie

Terug naar “DS - Help, Tips, Hints, Cheats”