R4i gold card met 2gb sd

Hulp nodig? Hulp bieden? Dan moet je hier zijn!
Plaats reactie
suzannewan
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 14-02-2011 13:05

R4i gold card met 2gb sd

Bericht door suzannewan » 21-02-2011 20:25

[color=indigo]Hoi.
Ik heb vandaag mijn nieuwe r4i gold kaartje ontvangen.
Zelf heb ik een 2gb sd kaartje.
Ik heb het sd kaartje geformatteerd en (ik dacht) de juiste software (r4 ds 1.18 ) op het kaartje gezet maar....
Hij blijft staan op LOADING!
Ik begrijp het gewoon niet. Is er iemand die mij kan vertellen wat ik fout doe en wat ik anders zou moeten doen???
Please help.

Thnx

Suzanne
(ds lite)[/color][size=18][/size][b][/b]

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 22-02-2011 20:27

Ik denk dat je even moet zoeken op R4iGold en daar de juiste software moet zoeken.
Het lijkt er op dat je nu software voor een gewone R4 kaart hebt. Er zijn veel verschillende R4 kaarten met allemaal eigen software die onderling niet altijd uit te wisselen is.
Ook al stop je de kaart niet in een DSi, je moet er wel de software voor de DSi op zetten, omdat het kaartje hier voor is gemaakt.

Het zou ook aan je micro SD kaartje kunnen liggen, hiervoor zoeu je een andere kunnen proberen, maar ik verwacht het eerste.

suzannewan
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 14-02-2011 13:05

Bericht door suzannewan » 23-02-2011 09:15

Hartelijk dank voor je reactie.
Ik heb het inmiddels opgelost. Het lag inderdaad aan de software. Ik heb de juiste gevonden.
Nogmaals bedankt voor je reactie.
Groet,
Suzanne



[quote="traptrede"]Ik denk dat je even moet zoeken op R4iGold en daar de juiste software moet zoeken.
Het lijkt er op dat je nu software voor een gewone R4 kaart hebt. Er zijn veel verschillende R4 kaarten met allemaal eigen software die onderling niet altijd uit te wisselen is.
Ook al stop je de kaart niet in een DSi, je moet er wel de software voor de DSi op zetten, omdat het kaartje hier voor is gemaakt.

Het zou ook aan je micro SD kaartje kunnen liggen, hiervoor zoeu je een andere kunnen proberen, maar ik verwacht het eerste.[/quote]

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 23-02-2011 20:26

Geen dank, ik ben blij dat het je gelukt is!

Toevallig had iemand hier in de buurt een soort gelijk probleem en kwam ik er achter hoeveel R4 kaartjes met eigen software er eigenlijk in omloop zijn :wink:

Plaats reactie

Terug naar “DS - Help, Tips, Hints, Cheats”