Kung Fu Panda

Hulp nodig? Hulp bieden? Dan moet je hier zijn!
Plaats reactie
erwinvos
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 06-01-2009 15:45

Kung Fu Panda

Bericht door erwinvos » 19-01-2009 07:51

Hallo Allemaal,

ik ben aan het vechten geslagen als Panda. Het is ook weer zo\n leuk, verslavend spel, alleen loop ik in het bamboo forrest tegen een probleem aan. Ik ben alle ruimtes doorgeweest maar ik kom nu niet ergens anders. Als ik door het deurtje weer terug ga, kom ik weer uit in het eerste gedeelte, wat mij volgens mij niet de bedoeling lijkt.
In het bamboo forrest kan ik op 2 locaties niet komen. De eerste is een soort tussenruimte waar je wel op een knop kan drukken, maar waar ik geen ingang heb. Tweede is dat ik ergens omhoog kan klimmen en dan voor een soort muur kom van allemaal kleuren. Ik weet dat je deze kunt breken met bijv. een ton, maar die ligt beneden en krijg ik niet omhoog. Mis ik iets over het hoofd?
Wie o wie kan mij helpen

Thnx
Erwin

erwinvos
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 06-01-2009 15:45

Bericht door erwinvos » 02-02-2009 08:35

Ik ben verder gekomen maar zit nu met een nieuw probleempje.

Ik moet op een knop drukken en dan als een bal naar beneden rollen in een grot. Vanuit daar moet ik springen over een gat heen en klimmen op een verhoging. Daar is een nieuwe knop en nadat ik die heb ingedrukt, moet ik terugspringen en dat is het probleem. Of het vorige luik is dicht of ik kan er niet meer opspringen.

Wie heeft een oplossing?

Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Bericht door Niels » 02-02-2009 11:38

Dag Erwin, op internet staan een heleboel engelstalige walkthrough\s.
Hierin staat precies hoe het spel gespeelt moet worden. Indien je het niet snapt zal ik met alle plezier een stuk naar het nederlands vertalen!

Groetjes Niels

erwinvos
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 06-01-2009 15:45

Bericht door erwinvos » 02-02-2009 21:58

[quote="Niels"]Dag Erwin, op internet staan een heleboel engelstalige walkthrough\s.
Hierin staat precies hoe het spel gespeelt moet worden. Indien je het niet snapt zal ik met alle plezier een stuk naar het nederlands vertalen!

Groetjes Niels[/quote]

Hoi Niels,

bedankt voor je reactie. Heb je misschien een link voor mij. Heb even wat lopen googlen, maar heel veel zijn voor een ander platform
Als je er 1 hebt, zou ik erg happy zijn. Vertalen is niet nodig, ik kan mij goed redden met engels

Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Bericht door Niels » 02-02-2009 22:07

:$

ik ben een beetje voorbarig geweest met antwoorden.
de walthrough\s die ik gevonden heb gaan over andere console\s.
PC, playstation enz,

voor de NDS is er geen een beschikbaar. sorry...misschien dat een ander lid van het forum je kan helpen.

Groetjes Niels

Plaats reactie

Terug naar “DS - Help, Tips, Hints, Cheats”