Forum stilte

Alle oude en gesloten topics worden hier geplaatst! Reageren is niet meer mogelijk!
Plaats reactie
Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Forum stilte

Bericht door Hotmailer » 13-04-2008 10:34

Beste bezoekers,

Zoals jullie de laatste tijd al gemerkt hebben, zijn er weinig tot geen nieuwe posts geplaatst en überhaupt weinig antwoorden gegeven op posts die wel geplaatst zijn.

Reden hiervoor is simpel...het grote merendeel van de crew heeft de laatste tijd veel te doen buiten het forum om en mede door de lage opkomst qua posts en constructieve inbreng van mede forum members hebben zij de \spirit\ er niet meer voor om ook überhaupt nog wat te plaatsen, als er toch niemand naar kijkt...

Dit is natuurlijk heel jammer, zeker gezien dit een forum vóór en dóór mede Nintendo (DS & Wii) enthousiasten is.

De komende tijd zal er dan ook qua beheerders/mods bezetting eea gaan veranderen.
We hopen op jullie steun en het vertrouwen dat het allemaal wel weer goed gaat komen...

Regelmatig (lees: iedere dag) leest op z\n minst ondergetekende het forum door en zal op basis daarvan bekijken wat de toekomst voor het forum gaat betekenen.
Indien we merken dat het forum niet tot nauwelijks (zoals nu) nog enige bijdrage levert, dan zal naar alle waarschijnlijk de stekker er uit worden getrokken.

Let wel, dat is een allerlaatste middel...maar zover zijn we nu al wel dat we hierover aan het nadenken zijn.

Rest me vooralsnog alle admins/mods, bezoekers en met name diegene die enige inbreng in het forum hebben gehad mijn dank te betuigen voor de medewerking en ik hoop jullie snel weer eens te zien (in postings dan natuurlijk ;-))

Plaats reactie

Terug naar “Archief”