Taiwan komt met The Winner, een nieuwe Wii kloon

Het laatste nieuws over Nintendo in het algemeen vindt je hier.
Plaats reactie
Melleke
Retired Admin
Retired Admin
Berichten: 1395
Lid geworden op: 17-12-2007 14:54

Taiwan komt met The Winner, een nieuwe Wii kloon

Bericht door Melleke » 03-09-2008 12:04

[b]Taiwan komt met The Winner, een nieuwe Wii kloon[/b]


Het Taiwanese bedrijf genaamd ENG Electronics heeft een soort van Wii clone weten te fabriceren die ook wat weg heeft van de PlayStation 3 console. The Winner, zoals het apparaat heeft, biedt een diversiteit aan games met daarbij wireless pointing apparatuur zoals de Wii heeft. Verder kan de Winner MP3\s afspelen en kan het dienen als een digitaal picture frame en karaoke machine. De hardware bestaat uit een 32 bit CPU (kloksnelheid onbekend) met 16MB SDRAM, een GPU, 1 USB 2.0 poort en maakt 480p, 480i en 576i output mogelijk. Een krachtpatser is het dus niet, maar wie weet een leuk, goedkoop alternatief in het land.

[img]http://i208.photobucket.com/albums/bb13 ... 7/Nintendo DS Lite/winner333.jpg[/img]

[size=8]Bron: evilgamerz.com[/size]

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 03-09-2008 19:12

Als ik dit zo allemaal lees dan is het niet een gameconsole waar je ook Wii spellen op kunt spelen, maar meer een copy van de Wii bediening en spellen.
Kijk maar eens naar onderstaande filmpjes, dan begrijp je wat ik bedoel:




Ik denk dan ook dat het een kwestie van tijd is voordat Nintendo hier een stokje voor steekt.
En het zal me dan ook niets verbazen als deze \console\ nooit op de Europese of Amerikaanse markt wordt uitgebracht.

Meer info over deze \console\ op de website van de makers: [url=http://www.eng.com.tw/product_detail.as ... &catenum=5]www.eng.com.tw[/url]

Bij dat laatste filmpje kun je zien dat deze \console\ wel de NES spellen zou kunnen spelen.
Of dit waar is en hoe je dat kunt doen, kan ik nog nergens vinden...meer hierover binnenkort..

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen nieuws over Nintendo”