Miyamoto werkt mogelijk aan nieuw personage

Het laatste nieuws over Nintendo in het algemeen vindt je hier.
Plaats reactie
bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Miyamoto werkt mogelijk aan nieuw personage

Bericht door bramvlieg » 01-07-2010 21:10

Shigeru Miyamoto, de bedenker van Mario en Zelda, vindt dat het binnenkort tijd wordt om nieuwe gamepersonages te introduceren. Dit zei hij tijdens een bijeenkomst van aandeelhouders van Nintendo, waarover de Japanese krant Sankei Shinbun berichtte.

"We hebben binnenkort nieuwe personages nodig, dus misschien kunnen we daar volgend jaar mee aan de slag gaan", zei Miyamoto.

"Het is inmiddels tien jaar geleden dat ik Pikmin verzon en het wordt tijd voor een nieuw idee." Miyamoto gaf ook aan dat hij graag zo snel mogelijk een nieuwe Pikmin-game ziet verschijnen.

Bij de bijeenkomst van aandeelhouders was ook Nintendo\s directeur Satoru Iwata aanwezig. Hem werd de vraag gesteld of hij mogelijkheden ziet om Nintendo-games op de iPad van Apple uit te brengen.

"De software en hardware van Nintendo vormen één product. We denken er absoluut niet aan om dat te doen", antwoordde Iwata.
© Gamer.nl
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 02-07-2010 09:21

Dan zou het wel iets beters dan Pikmin moeten worden, die heeft nog niet echt veel indruk gemaakt.

Maar voor wat voor spellen gaan de nieuwe personages gebruikt worden?

Wel weer een goed plan om Nintendo spellen ook bij Nintendo te houden, veel mensen kopen de apparaten omdat deze spllen alleen op Nintendo te krijgen zijn.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen nieuws over Nintendo”