Nintendo werkt aan nieuwe hardware

Het laatste nieuws over Nintendo in het algemeen vindt je hier.
Plaats reactie
bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Nintendo werkt aan nieuwe hardware

Bericht door bramvlieg » 11-02-2010 18:19

Nintendo\s Shigeru Miyamoto heeft bevestigd dat het Japanse bedrijf bezig is met de ontwikkeling van nieuwe spelcomputer.
De bedenker van onder andere Mario en Zelda meldde dit afgelopen weekend toen hij een prijs in ontvangst nam op het Japan Media Arts Festival. Miyamoto wijdde verder niet uit over de hardware dat Nintendo intern in ontwikkeling heeft.
Het is dan ook niet duidelijk of hij het over de aangekondigde opvolger op de draagbare Nintendo DS had, of over een opvolger op de Nintendo Wii.

Miyamoto onthulde daarnaast ook dat hij bezig is aan een nieuwe game die gebruik maakt van Wii MotionPlus, de technologie voor de Wii-controller die bewegingen gemaakt met de controller nog specifieker omzet naar bewegingen op het beeldscherm.

Hoewel het hier volgens hem niet om de nieuwe Zelda-titel voor de Wii gaat, kon de ontwikkelaar verder niets kwijt over game.
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 11-02-2010 19:56

Ben zeer benieuwd!
Meestal gaan prijs verlagingen wel vooraf aan een nieuwe spelcomputer, wat dat betreft zou het best kunnen kloppen.

Ben wel benieuwd om wat voor apparaat het gaat en natuurlijk wat hij kan!

HereIsTom
Retired Moderator
Retired Moderator
Berichten: 1240
Lid geworden op: 23-12-2007 05:09

Bericht door HereIsTom » 12-02-2010 01:25

Groot Nintendo nieuws op komst

Stapels ontwikkelaars en uitgevers zijn tegenwoordig heel goed in het aankondigen van lucht. Paarse broeken genoeg blijkbaar die de hele dag lekkermakertjes aan het verzinnen zijn. Elke keer is het weer de vraag of er echt iets spectaculairs aangekondigd gaat worden of dat het aandachttrekkerij is. Deze ronde is het Nintendo die met echt GROOT nieuws schijnt te komen. Op 12 maart zal het te lezen zijn in The US Official Nintendo Magazine. Maar op 24 februari zijn er al een handje vol game journo\s uit de US gevraagd te komen kijken en spelen met het nieuwe product. Wat het dan ook wezen mag. Nintendo is volgens Miyamoto wel bezig met nieuwe hardware maar meer dan enkel deze uitspraak is er ook niet. Daarbij is het maar de vraag of het ook echt nieuwe hardware is, en niet een aangepaste DSi die opkomst is. Hoe dan ook, Nintendo trekt de aandacht en moet wel met iets bijzonders komen vinden wij. De laatste tijd neemt de liefde voor Nintendo sterk af in de wereld en dus ook bij u als reaguurder, maar als ze dan toch iets nieuws laten zien, wat mag het dan wezen? :mario2:
[url=http://home.versatel.nl/tomjutte/][img]http://i15.tinypic.com/6u5d4sz.gif[/img]Met vriendelijke groet, HereIsTom.
[img]http://i3.tinypic.com/868fhom.jpg[/img][/url]

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 12-02-2010 17:20

tsja..concurrentie is sterk, maar ik vind ook dat ze wel met iets sterks moeten komen..
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen nieuws over Nintendo”