Nieuwe details Pokémon Black/White duiken op

Alles wat je maar wilt / moet weten omtrent DS Games!
Plaats reactie
bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Nieuwe details Pokémon Black/White duiken op

Bericht door bramvlieg » 20-04-2010 21:15

Nieuwe screenshots van Pokémon Black/White geven enkele nieuwe details over de game prijs. De screenshots zijn verschenen in de nieuwste uitgave van het Japanse gamesmagazine Famitsu.

Op de screenshots is onder andere te zien dat er een nieuwe Pokémon-shop komt die de mogelijkheden van een PokéMart, een Pokémon Center en een Global Terminal in één biedt.

Niet alleen de stad is nieuw, maar de gevechten gaan er ook iets anders uitzien. Zo is de camera dynamisch en wordt er van gezichtspunt gewisseld tijdens de gevechten om de actie beter in beeld te brengen. Ook zijn er realistische schaduwen van de vechters te zien op de grond. "Zoals op de screenshots te zien is, speelt het nieuwe Pokémon-avontuur zich in een andere setting af dan in de voorgaande delen", aldus een Pokémon Company-woordvoerder. Het frisse nieuwe verhaal en de nieuwe Pokémon die spelers tegenkomen zorgen er volgens de woordvoerder voor dat zowel nieuwkomers als oude rotten van de game kunnen genieten.

Er is op dit moment nog geen concrete releasedatum voor Pokémon Black/White aangekondigd. De game verschijnt exclusief op de Nintendo DS.
zie hier de screen shots:http://www.gamer.nl/game/nintendods/pok ... creenshots
bron:gamer.nl
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Plaats reactie

Terug naar “DS - Games Algemeen”