mario party save *help,help*

Alles wat je maar wilt / moet weten omtrent DS Games!
Plaats reactie
Tjico30
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: 14-12-2008 09:27

mario party save *help,help*

Bericht door Tjico30 » 05-10-2009 19:23

Hallo,

Kan iemand mij helpen , mijn zoontje speelt al weken mario Party en heeft alle battles al uitgespleelt alleen Boss Bash moet hij nog.
Nu ben ik de D4 kaart aan het opschonen en delete ik perongeluk dehele game.
Ik voel me zo schuldig en hij is zoverdrietig.
Is er misschien iemand die zijn Saved game naar mij kan sturen zodat hij weer is waar hij was gebleven ?
help,help ,help

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 05-10-2009 19:41

Zelf heb ik de save game van Mario party niet, maar de site www.gbatemp.net staat onder downloads,savegames vast wel de goede save game.

groetjes Bram

Edit: het kan inderdaad gevaarlijk zijn,maar zelf heb ik nog nooit problemen mee gehad. :wink:
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Re: mario party save *help,help*

Bericht door Hotmailer » 05-10-2009 23:22

[quote="Tjico30"]Hallo,

Kan iemand mij helpen , mijn zoontje speelt al weken mario Party en heeft alle battles al uitgespleelt alleen Boss Bash moet hij nog.
Nu ben ik de D4 kaart aan het opschonen en delete ik perongeluk dehele game.
Ik voel me zo schuldig en hij is zoverdrietig.
Is er misschien iemand die zijn Saved game naar mij kan sturen zodat hij weer is waar hij was gebleven ?
help,help ,help[/quote]

Hoi Tjico30,

Tja, dat kan gebeuren..een ongeluk zit in een klein hoekje.
Maarre, je zegt dat je de gehele game hebt weggegooid?
Bedoel je daar mee het .nds én het .sav bestand van Mario Party, of alleen het .nds bestand?
Indien dat laatste, dan is er niets aan de hand en kun je gewoon het .nds bestand van Mario Party terug plaatsen (wel weer met exact dezelfde naam als het .sav bestand) en kun je weer verder spelen.
Indien het eerste, dan is het eventueel mogelijk om met de juiste tools onder Windows, Mac of Linux de gewiste bestanden van het kaartje te herstellen en hierdoor het .sav bestand weer te kunnen gebruiken.

Een .sav bestand van een ander en dat zeker via internet is niet aan te raden, ten eerste is het niet leuk om met andermans naam en score te moeten spelen en ten tweede is er een kans dat er .sav bestanden zijn van kwaadwillenden die iets met je backupcard uit kunnen voeren.
Ik zou niet weten hoe of wat, maar het blijft een gevoelig gebeuren met die kaartjes.

Voor herstel van die bestanden onder Windows is oa Easy Recovery Professional aan te raden.

Succes!

Plaats reactie

Terug naar “DS - Games Algemeen”