Ghost product Crystal case

Heb je je DS leuk gepimped of gave fotos gezien van een coole DS case mod, deel ze dan hier...
Plaats reactie
bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Ghost product Crystal case

Bericht door bramvlieg » 13-11-2008 21:38

Hallo allemaal, ik heb op markt plaat een Ghost Crystal case gevonden, kan de link momenteel niet vind:S
In de beschrijving staat dat je de originele behuizing moet vervangen door de doorzichtige, er zijn niewe(zwarte) knoppen bijgeleverd
Is dit veilig, zo niet, zit er garantie op?? :?: :?:
Alvast bedankt
GrtS BraM
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 13-11-2008 23:07

Hoi Bram,

Het ombouwen van een DS is absoluut niet zonder risico\s!
Ik wilde hier nog een beschrijving over plaatsen op het forum, over hoe je dit nu precies kunt doen en wat de risico\s zijn, maar door tijddruk is het daar nog niet van gekomen.

Je hebt op z\n minst een aparte schroevendraaier (Tri-Wing) nodig om de DS open te kunnen schroeven.
Op het moment als je dat doet vervalt meteen je garantie richting Nintendo.

Tevens moet je letten op de vele kleine en fragiele kabeltjes, welke gemakkelijk kunnen breken.
Om nog maar te zwijgen over de gevoelige componenten die op de printplaat van de DS zitten. Deze kunnen door bv een electrostatische ontlading (ESD) vrij snel kapot gaan als je daar niet de juiste voorzorgsmaatregelen voor hebt genomen.

Ik ga overigens zsm zo\n schroevendraaier bestellen, want ik moet mijn Wii (die ook dezelfde schroevendraaier nodig heeft) nog repareren, want die zit nét buiten de garantie.
Ik weet niet of je in de omgeving Den Bosch woont, anders zou ik het eventueel voor je kunnen doen.
Mijn ervaring in electronica en ombouwen van consoles reikt vanaf /- 1986, dus dat lijkt me wel genoeg om te kunnen zeggen dat ik weet wat ik doe. ;-)

Ik raad het je in ieder niet geval niet zomaar aan dit zelf te doen.

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 15-11-2008 10:58

Ok bedankt, helaas woon ik in de buurt van Utrecht(Houten) ik heb na het lezen van dit besloten om een rubbere case voor mijn ds te kopen, die beschermt beter:D
Bedankt en groetjes BraM:D
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Plaats reactie

Terug naar “DS - Case Mods”