niet alleen nintendo.

Als je leuke ideeën hebt zet het dan hier neer. Ook als je een forum-onderdeel mist, kun je dat hier aangeven.
Plaats reactie
Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

niet alleen nintendo.

Bericht door Niels » 03-05-2008 08:51

hallo weeral iedereen!

misschien is alleen een nintendo forum niet genoeg.
en al weet ik dat dat wel de opzet is. misschien moeten er andere game consoles besproken worden.
gewoon om meer leven op het forum te krijgen
of misschien juist hele andere onderwerpen (noem maar op)


(`t zijn maar ideetjes)

groetjes!

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 03-05-2008 11:33

Ben zelf wel blij met een alleen Nintendo forum, maar misschien kunnen de oudere Nintendo\s er ook in worden opgenomen?
Denk dat hiervoor wel animo is, laat maar horen!

Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Bericht door Niels » 03-05-2008 21:00

ja nou zoiets bedoel ik :)

dan is er meer gespreksstof en zulen er meer (actieve) leden komen!

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 04-05-2008 14:50

Ik vindt het op zich geen slecht idee...integendeel zelfs, maar het zou idd alleen Nintendo gerelateerd moeten zijn.

Over de PlayStation en XboX series weet ik niets en de rest van de staff ook niet tot nauwelijks...dan zou het moeilijk zijn om alles te kunnen checken..

En tja..Nintendo heeft vanaf de Game-and-Watch vele diverse systemen uitgebracht, waarvan ik niet denk dat er veel mensen momenteel nog iets mee doen...het wordt lastig, maar het is niet onmogelijk om zoiets door te voeren.

Het belangrijkste is momenteel dat het grootste gedeelte van de staff weer een impuls moet krijgen om überhaupt nog iets met het forum te doen, anders is het alleen maar aangewezen op Tom en ondergetekende..
En laat ik daar nu niet zoveel tijd voor hebben om überhaupt 24/7 bezig te zijn met het forum...
Anyway, ik zal het eens met de rest van de staff bespreken...

Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Bericht door Niels » 04-05-2008 16:17

ja hotmailer!

thats the spirit! :D dit is gewoon een superforum en het ledenaantal (kan beter) valt ook niet helemaal tegen!

maar er moeten meer mensen actief worden..

en je hebt gelijk, playstation en xbox zijn niet welkom hier haha!


misschien toch een...chatbox?? nee geen chatbox...dat zou het forum weer overbodig maken.

MEER MENSEN MET EEN CREATIEF IDEE?



een complete hyve aanmaken met als enig doel reclame maken voor dit forum!!??



(en ja, ik zit inderdaad de hele dag achter de pc om berichten te checken..maar das alleen vandaag hoor haha, eerlijk!)

groetjes

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 04-05-2008 18:33

[quote="Niels"]een complete hyve aanmaken met als enig doel reclame maken voor dit forum!!??
(en ja, ik zit inderdaad de hele dag achter de pc om berichten te checken..maar das alleen vandaag hoor haha, eerlijk!)[/quote]

Grappig dat je het daarover hebt...we waren ooit begonnen als Hyves pagina en dat is uiteindelijk omgezet naar dit forum.
Je kunt er nog bij, alleen doen we er niet veel meer mee: http://ndslite.hyves.nl/

Enne, kun je niet beter van het lekkere weer genieten dan de gehele dag achter de comp. te zitten? :-P

Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Bericht door Niels » 04-05-2008 21:33

haha...wellicht vandaar dat ik er niks vanaf wist..hmm

nou mijn creatieve geest is leegvoor vandaag..misschien morgen nieuwe ideetjes haha

over het mooie weer, ik zat met een laptopje buiten ;)

groetjes

Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Bericht door Niels » 05-05-2008 09:53

geweldig!
nog geen 2 dagen na mijn berichtje zijn er al veranderingen!

keep up the good work :D

Plaats reactie

Terug naar “Forum Ideeën”