Wat willen jullie anders op het forum?

Als je leuke ideeën hebt zet het dan hier neer. Ook als je een forum-onderdeel mist, kun je dat hier aangeven.
Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Wat willen jullie anders op het forum?

Bericht door Niels » 23-07-2009 13:45

Ditmaal niet een idee van mij, maar van jullie.

Ik zou het leuk vinden als iedereen hier wat neerzet.
Enkele punten waar je om zou kunnen denken:

-layout
-nieuwe topics
-reclame (vrienden/bekenden naar het forum krijgen)
-overige ideeën

Wees creatief, foute berichten kunnen niet geplaatst worden!

Wanneer je denkt dat er niks veranderd hoeft te worden, zou het leuk zijn als je erbij zet waarom je het forum zo goed vind en waarom het goed werkt zoals het nu is.

Alle leden, mods en beheerders mogen een berichtje plaatsen.
Nomaals, als iedereen wat plaatst kunnen er eventueel dingen uitgewerkt worden om het jullie nog meer naar de zin te maken.

Succes!!!

Groetjes Niels


[img]http://files.nireblog.com/blogs1/brothe ... peach1.jpg[/img]

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 24-08-2009 16:44

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: "zegt de admin" ;-)

Maarre...ik weet zo ff niets, dan alleen hetgeen we al eens besproken hadden en jij hierboven al aangedragen had.
Constructief gezien is het met name van belang dat het forum een nieuwe PHPbb update krijgt en dat we los komen van onze huidige host, zodat we uiteindelijk het forum volledig naar onze wensen kunnen kneden met add-ons e.d.

Maar goed, gezien de huidige opkomst en de te maken kosten voor bovenstaande, is dat momenteel nog niet aan de orde.

Maar mensen, kom op! Laat eens wat weten!
Er zal ook nog een oproep komen via een mail naar ieder forum lid.

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 24-08-2009 17:35

tsja... sommig ad ons lijkt me wel leuk, maar bijvoorbeeld dat je een mailtje krijg dat iemand jarig is ofzo? zou dat kunnen, lijkt me wel leuk :wink:
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

billy
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 10-09-2009 17:25

Bericht door billy » 10-09-2009 17:52

Het registreren.

Veel mensen haken denk ik af omdat het registreren niet makkelijk is. Vaak lukt het zelfs in 3 keer niet. Wanneer het 3 keer gebeurt kun je een aantal uur niet inloggen.
Veel mensen haken dan gewoon af. op zoek naar een andere site.

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 10-09-2009 19:14

[quote="billy"]Het registreren.

Veel mensen haken denk ik af omdat het registreren niet makkelijk is. Vaak lukt het zelfs in 3 keer niet. Wanneer het 3 keer gebeurt kun je een aantal uur niet inloggen.
Veel mensen haken dan gewoon af. op zoek naar een andere site.[/quote]

Uhm, Billy?
Tja, registreren is niet het makkelijkste hier, maar zeker niet moeilijk...
Soms is het wel lastig je account enabled te houden.

Ik hoorde daar pas geleden nog iemand over..ik weet even niet meer hoe die heette. ;-)

Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Bericht door Niels » 10-09-2009 22:10

Nou dat zou dan wel minder slim zijn Hotmailer.

Overigens heb ook ik een aantal mensen gevraagd lid te worden. (4) zij hebben dit geprobeerd en slechts 1 van de 4 is het daadwerkelijk gelukt. Kan hier iets aan gedaan worden?

het is met name de code die erg lastig is.

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 10-09-2009 22:20

[quote="Niels"]Nou dat zou dan wel minder slim zijn Hotmailer.

Overigens heb ook ik een aantal mensen gevraagd lid te worden. (4) zij hebben dit geprobeerd en slechts 1 van de 4 is het daadwerkelijk gelukt. Kan hier iets aan gedaan worden?

het is met name de code die erg lastig is.[/quote]

Yep, ik weet het..
Helaas kan ik daar niets aan veranderen zolang we bij forum2go zitten.

Dit is een checkup welke door de provider is doorgevoerd en niet aan te passen is.

Yoepie
Nintendo Lover
Nintendo Lover
Berichten: 72
Lid geworden op: 17-06-2009 11:29

Bericht door Yoepie » 11-09-2009 11:08

Euh, waarom kan dit dan niet? volgens mij heeft de hosting niet zo veel mee te maken maar zijn het settings.
Deed laatst een wijziging in me gegevens en vervolgens was me account gedisabled, beetje wazig ...
Wat ik ook een goede zaak zou vinden, maak het forum compacter, minder groepen, overal bestaat wel wat voor.
volgens mij kunnen een hoop dingen gecombineerd worden.

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 11-09-2009 20:59

[quote="Yoepie"]Euh, waarom kan dit dan niet? volgens mij heeft de hosting niet zo veel mee te maken maar zijn het settings.
Deed laatst een wijziging in me gegevens en vervolgens was me account gedisabled, beetje wazig ...
Wat ik ook een goede zaak zou vinden, maak het forum compacter, minder groepen, overal bestaat wel wat voor.
volgens mij kunnen een hoop dingen gecombineerd worden.[/quote]

Dit forum is gehost door een provider die het merendeel van de settings uit heeft gezet en waarbij het niet mogelijk is om extra plugins etc. te installeren, laat staan dat we op dieper PhP niveau kunnen editten.
Daarom zouden we tzt (maar het liefst zsm) naar een payed server willen gaan om het forum volledig naar onze wensen in te richten.
Daarmee heb ik ook meteen een antwoord op jouw laatste opmerking gegeven, want om goede subforums te kunnen creëren hebben we op z\n minst een recentere versie van phpBB nodig, maar ook meer edit mogelijkheden nodig om deze zaken goed aan te pakken.

We hebben juist zoveel mogelijk uitgesplitst om het uitgebreider te maken, waardoor mensen precies naar het juiste onderwerp kunnen gaan indien ze bepaalde vragen hebben of over een bepaald onderwerp informatie zoeken.

Yoepie
Nintendo Lover
Nintendo Lover
Berichten: 72
Lid geworden op: 17-06-2009 11:29

Bericht door Yoepie » 12-09-2009 10:11

[quote="Hotmailer"][quote="Yoepie"]Euh, waarom kan dit dan niet? volgens mij heeft de hosting niet zo veel mee te maken maar zijn het settings.
Deed laatst een wijziging in me gegevens en vervolgens was me account gedisabled, beetje wazig ...
Wat ik ook een goede zaak zou vinden, maak het forum compacter, minder groepen, overal bestaat wel wat voor.
volgens mij kunnen een hoop dingen gecombineerd worden.[/quote]

Dit forum is gehost door een provider die het merendeel van de settings uit heeft gezet en waarbij het niet mogelijk is om extra plugins etc. te installeren, laat staan dat we op dieper PhP niveau kunnen editten.
Daarom zouden we tzt (maar het liefst zsm) naar een payed server willen gaan om het forum volledig naar onze wensen in te richten.
Daarmee heb ik ook meteen een antwoord op jouw laatste opmerking gegeven, want om goede subforums te kunnen creëren hebben we op z\n minst een recentere versie van phpBB nodig, maar ook meer edit mogelijkheden nodig om deze zaken goed aan te pakken.

We hebben juist zoveel mogelijk uitgesplitst om het uitgebreider te maken, waardoor mensen precies naar het juiste onderwerp kunnen gaan indien ze bepaalde vragen hebben of over een bepaald onderwerp informatie zoeken.[/quote]

Waarom lappen jullie dan niet wat geld bij elkaar voor de eerste aanzet, zo blijf je dromen.
Voor het tweede jaar probeer je inkomsten te krijgen uit advertenties, de eigen bijdrage word dan steeds kleiner.
Start niet met een gigagrote ruimte, als je droom wil waarmaken dan zal de trap opnieuw beklommen moeten worden.

Doordat er zoveel groepen zijn lijkt het er op dat er zeer weinig geschreven word = niet intressant.
neem is een kijkje op pspmedia, daar kom je binnen op de nieuwspagina, als er wat nieuws te melden is word het daar vermeld ongeacht wat,
alles zit bij elkaar, omlaag scrollend.

Plaats reactie

Terug naar “Forum Ideeën”