Chips

Als je leuke ideeën hebt zet het dan hier neer. Ook als je een forum-onderdeel mist, kun je dat hier aangeven.
Plaats reactie
traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Chips

Bericht door traptrede » 02-02-2009 11:05

Is het misschien ook een idee om de verschillende Wii chips hier te beschrijven, net als de back-up kaarten voor de Ds?
Er zijn nog wel een paar verschillende, met allemaal verschillende prijzen ook. Je ziet door de bomen het bos niet meer zeg maar...

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Re: Chips

Bericht door Hotmailer » 24-02-2009 08:16

[quote="traptrede"]Is het misschien ook een idee om de verschillende Wii chips hier te beschrijven, net als de back-up kaarten voor de Ds?
Er zijn nog wel een paar verschillende, met allemaal verschillende prijzen ook. Je ziet door de bomen het bos niet meer zeg maar...[/quote]

Wederom :oops: :oops: :oops: :oops:
Weer een bericht die nooit beantwoord was.

Ja, dat is zeker een goed idee!
Alleen wordt dat nogal een gepuzzel over welke mod chips er allemaal zijn en daarbij komt nog dat we het zodanig moeten beschrijven dat we geen wetten overtreden.
Ik bedoel dat we niet indepth kunnen vertellen hoe je een Wii uit elkaar kan halen en aanpassen.
Dat zou eventueel het einde van ons forum kunnen betekenen..vandaar..

Maar goed, het is en blijft een goed idee en ik zie hier zeker mogelijkheden in. ;-)
Thanks!

Yoepie
Nintendo Lover
Nintendo Lover
Berichten: 72
Lid geworden op: 17-06-2009 11:29

Bericht door Yoepie » 18-06-2009 01:50

Sorry Hotmailer hier zie ik geen mogelijkheden in. Er zijn een heleboel chips op de markt maar als ik kijk naar wat er is kan ik alleen maar zeggen dat ik tevreden ben met de 4de generatie mod chips. Dit zijn de drivekeys, dit zijn de enige die blijven functioneren na een update vanuit Nintendo. En dan niet te vergeten even lijstje langs,
eerste en tweede generatie, de mods die gesoldeerd moeten worden, Nintendo heeft zijn maatregelen hier tegen genomen.
derde generatie de clips, Nintendo heeft ook hier zijn maatregelen tegen genomen, epoxy.
vierde generatie dit zijn de genen waar Nintendo nog steeds geen antwoord op heeft. De drivekeys, ze worden tussen de bandkabel van het moederbord en drivebord gebouwd en draaien ontzichtbaar en doen hun werk perfect.
nul generatie, software matig. De genen die dit hebben draaien zulle een aanval tegen mij nu beginnen! maar ik krijg oveel verzoeken van mensen die het ook wilden proberen, gevolg dat de Wii nu een brick is en ze hebben firmware versie 4.0e ook nog. Ze zien nog wel de bootlader dus ik kan ze vooruit helpen, maar ze zullen moeten wachten tot Nintendo een nieuwe firmware versie gaat doen, dan kan de Wii weer hersteld worden.

Tussen alle vierde generatie modschips zit erg weinig verschil, Je hebt tegenwoordig weer een nieuwe naam op het toneel de Sunkey
verkrijgbaar in drie versies, lite, normaal en pro. Believe it or not, ik zelf bouw drivekeys in, Deze neiuwe naam op het toneel kan niets meer en minder, dan dat ik me copy kan draaien vanuit het menu of voor autoboot kan kiezen.

Mijn klanten willen maar een ding, je kan wel raden wat!

Plaats reactie

Terug naar “Forum Ideeën”