Idee B-B Codes

Als je leuke ideeën hebt zet het dan hier neer. Ook als je een forum-onderdeel mist, kun je dat hier aangeven.
Plaats reactie
Gast

Idee B-B Codes

Bericht door Gast » 16-10-2008 20:04

Misschien een ideeetje!!!!

[b]Dat er knoppen bij komen voor de BB Codes:[/b]
[center] [/center] [b]Functie[/b]= Dat de tekst in het midden komt te staan zo word het wat vrolijker
[spoiler] [/spoiler] [b]Functie[/b]= Dat is een klein tekst vakje dat je kan openen
[youtube] [/youtube] [b]Functie[/b]= Dat je alleen de naam code moet in voeren en dat hij dan er gewoon komt
[user=....] [/user] [b]Functie[/b]= Dat er als je die code intoetst een link naam het profiel komt is vooral makkelijk

Ik weet niet of het kan zo wel dan is het misschien handig

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 16-10-2008 20:35

Onze versie van phpBB is te oud om dit soort zaken in te stellen en daar wij ons forum via een gratis host hebben, is het ook niet mogelijk om phpBB add-ons (waarbij zaken zoals jij beschrijft, maar oa ook een shout box mogelijk wordt) toe te voegen.

In het kort, dit is dus niet mogelijk.

Gast

Bericht door Gast » 16-10-2008 20:42

Dat is erg jammer, Misschien moeten we met ze allen langzamer hand naar een andere zoeken.
Daar bedoel ik mee als iemand een heel mooi, vooral handig en goedkoop forum vinden het meld.

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 16-10-2008 22:51

[quote="Robbert"]Dat is erg jammer, Misschien moeten we met ze allen langzamer hand naar een andere zoeken.
Daar bedoel ik mee als iemand een heel mooi, vooral handig en goedkoop forum vinden het meld.[/quote]
Dan moeten we weer van voor af aan beginnen, want we kunnen geen backup van het forum maken en zomaar ergens anders plaatsen, dat zijn de keerzijden van een gratis forum.
Dat betekend vele posts, reviews en how-to\s compleet overnieuw schrijven...dat is veel typewerk! :twisted:

HereIsTom
Retired Moderator
Retired Moderator
Berichten: 1240
Lid geworden op: 23-12-2007 05:09

Bericht door HereIsTom » 17-10-2008 02:38

Laten we dan eerst maar eens zorgen dat er meer (nuttig) gepost wordt door alle leden voordat we al dit soort moeite gaan doen!
[url=http://home.versatel.nl/tomjutte/][img]http://i15.tinypic.com/6u5d4sz.gif[/img]Met vriendelijke groet, HereIsTom.
[img]http://i3.tinypic.com/868fhom.jpg[/img][/url]

Gast

Bericht door Gast » 17-10-2008 07:54

[quote="Hotmailer"][quote="Robbert"]Dat is erg jammer, Misschien moeten we met ze allen langzamer hand naar een andere zoeken.
Daar bedoel ik mee als iemand een heel mooi, vooral handig en goedkoop forum vinden het meld.[/quote]
Dan moeten we weer van voor af aan beginnen, want we kunnen geen backup van het forum maken en zomaar ergens anders plaatsen, dat zijn de keerzijden van een gratis forum.
Dat betekend vele posts, reviews en how-to\s compleet overnieuw schrijven...dat is veel typewerk! :twisted:[/quote]

Ja How-to\s kan je kopieren, reviews ook grote deels maar wat je zegt kost aardig wat tijd misschien wat voor de toekomst


[quote]Laten we dan eerst maar eens zorgen dat er meer (nuttig) gepost wordt door alle leden voordat we al dit soort moeite gaan doen! [/quote]

Daar ben ik het ook helemaal mee eens maar hoe doe je dat in 1 keer

Plaats reactie

Terug naar “Forum Ideeën”