Idee nieuw forum naam

Als je leuke ideeën hebt zet het dan hier neer. Ook als je een forum-onderdeel mist, kun je dat hier aangeven.
Plaats reactie
Gast

Idee nieuw forum naam

Bericht door Gast » 05-10-2008 11:08

Heey forum lezers,
Aangezien er een nieuwe ds aankomt zat ik te denken aan een forum DsI daar komt dan allen info over de DSI in.

Misschien een goed idee

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Re: Idee nieuw forum naam

Bericht door Hotmailer » 05-10-2008 13:37

[quote="Robbert"]Heey forum lezers,
Aangezien er een nieuwe ds aankomt zat ik te denken aan een forum DsI daar komt dan allen info over de DSI in.

Misschien een goed idee[/quote]

Robbert, bedoel je wederom een \topic\ of een totaal nieuw forum, enkel en alleen voor de DSi?
Als je een topic bedoeld, dan komt deze zeker nog, maar vooralsnog is de DSi niet leverbaar in Europa, dus laten we het tot die tijd binnen de threads en topics van de DS staan.

Gast

Bericht door Gast » 05-10-2008 14:33

Nee ik bedoelde een heel nieuw forum maar oke ja wat je zegt hij is nog niet leverbaar.
Maar oke voor de toekomst een optie

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 05-10-2008 17:57

[quote="Robbert"]Nee ik bedoelde een heel nieuw forum maar oke ja wat je zegt hij is nog niet leverbaar.
Maar oke voor de toekomst een optie[/quote]

Nee, dan komt alle info gewoon binnen dit forum te staan.
Het is tenslotte een opvolger van de DS Lite en tevens gewoon een console van Nintendo.

We bespreken tenslotte alle Nintendo \consoles\ vanaf de eerste Game & Watch t/m het laatste wat Nintendo op de markt brengt.

Het enige wat we hier niet bespreken is hetgeen waar Nintendo vroeger (heel lang geleden) mee begonnen en bekend geworden was...de speelkaarten. ;-)

Een nieuw forum zal er dan ook niet in zitten...laten we eerst maar eens wat meer bezoekers hierheen halen (en houden), dan zien we voor de toekomst wel weer...

Plaats reactie

Terug naar “Forum Ideeën”