Wat willen jullie anders op het forum?

Als je leuke ideeën hebt zet het dan hier neer. Ook als je een forum-onderdeel mist, kun je dat hier aangeven.
Yoepie
Nintendo Lover
Nintendo Lover
Berichten: 72
Lid geworden op: 17-06-2009 11:29

Bericht door Yoepie » 13-09-2009 22:24

[quote="Niels"]Dat geld moet er wel zijn ;)

En als zou dat niet het grootste probleem zijn, De tijd ontbreekt.
Vergeet niet dat wij ook gewoon werken of studeren.

Alles overzetten of aanpassen zou dagen duren.[/quote]

De wereld is ook niet in een dag neer geplant, als je wil is de weg er ook, maar je moet wel willen!
Het voordeel is dat je thuis een webserver op de computer kan draaien kom je al een heel eind mee.

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 14-09-2009 16:21

ja, maar niet iedereen heeft die kennis en/of apparatuur om een webserver thuis te runnen...
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Bericht door Niels » 14-09-2009 19:11

ik heb daarvoor de kennis inderdaad niet.

En van hotmailer weet ik dat hij bijna een 24/7 baan heeft en hier tussendoor ook nog eens zijn privé leventje moet persen. In de toekomst zijn hier wel plannen voor.

Groetjes

Yoepie
Nintendo Lover
Nintendo Lover
Berichten: 72
Lid geworden op: 17-06-2009 11:29

Bericht door Yoepie » 20-09-2009 22:37

[quote="bramvlieg"]ja, maar niet iedereen heeft die kennis en/of apparatuur om een webserver thuis te runnen...[/quote]

Bram ik bedoel niet dat je de hosting vanuit huis op je computer moet doen, maar vanuit huis kan je wel de aanzet geven om het forum in te richten,
draait het zoals je wilt pak je de boel op plaats je het op een webruimte.

Zoek naar bv naar wampserver. Dit is een totaal pakket met apache, php, mysql. voor het opzetten van het programa is geen super kennis voor nodig, PHPbb downloaden
in de www map zetten en gaan ...

Config instellen, addons bij plaatsen, draait het lekker ga je informatie trekken bij de hostings wat de mogelijkheden zijn, en hop weer stapje verder, vind je de hosting die
jouw ideeen kan weer geven dan vraag je als je eerst alleen viruele ruimte kan krijgen voor dat je de domeinnaam laat verhuizen, verder opbouwen testen en als alles lekker draait verhuis je de domeinnaam. En als je het goed doet dan merk niemand wat!!

colja2002
Nintendo Freak
Nintendo Freak
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-09-2008 13:06

info flashkaarten

Bericht door colja2002 » 15-12-2010 08:45

Is het ook niet handig om alle info en topicsover flashkaarten te verwijderen.

mensen die deze kaarten vroeger verkochten worden hier nog steeds vermeld en dat kan een verkeerde indruk wekken
Wat ik heb
1 maal dsi xl
1 maal ds lite blauw
1 maal ds grijs

ik repareer ds/ ds lite /dsi en iphone

Plaats reactie

Terug naar “Forum Ideeën”