Hoe ben je op dit forum gekomen?

Voor vragen over het forum. Kijk wel eerst of je vraag er nog niet bij staat.
Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Hoe ben je op dit forum gekomen?

Bericht door Hotmailer » 22-08-2008 23:00

Mede doordat ik iedere dag wel weer nieuwe leden zich aan zie melden en dat het einde nog lange niet in zicht is, vroeg ik mij al een geruime tijd af hoe iedereen op dit forum terecht is gekomen..

Deze vraag geldt dan ook voor iedereen, of ze nu al vanaf het begin hier op het forum komen, of sinds kort.

Let wel, het is natuurlijk een vrijblijvende vraag, maar hoe meer mensen deze beantwoorden, de beter we kunnen zien hoe we mogelijk nog beter reclame over het forum kunnen maken. ;-)

Melleke
Retired Admin
Retired Admin
Berichten: 1395
Lid geworden op: 17-12-2007 14:54

Bericht door Melleke » 22-08-2008 23:12

Ik ben admin c.q. beheerder.

Margareth heeft me, vlak na het opstarten van het forum, gevraagd medebeheerder te worden, aangezien ik ook een groot Nintendo-liefhebber ben en we goede vriendinnen zijn. Samen hebben we toen het forum verder opgebouwd en leven ingeblazen.

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 22-08-2008 23:23

Tja, ik ben ook admin (beheerder) van het forum..
Ooit begonnen als een van de eerste bezoekers van het forum, want ik zag het forum opgebouwd worden door Margareth en wist daarvoor al dat ze van plan was deze op te zetten.
Nadat ik al fanatiek eea had gepost (reviews en info over games, backup cards, etc.) werd ik hier moderator.

Toen na een paar maanden enigzins de slop in het forum begon te raken (de verhalen zijn op diverse plekken binnen het forum wel terug te vinden) en ik het forum niet ten onder wilde laten gaan, ben ik in overeenstemming met (hmm, is dat zo? weet niet meer of dit ook zo was gegaan. ;-)) de admins Margareth en Melleke ook admin geworden.
Daardoor kon ik mede het forum nog beter beheren en uitbreiden naar wat het nu uiteindelijk is geworden.

Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Bericht door Niels » 23-08-2008 10:09

Ik ben moderator en toevallig op deze site gekomen toen ik \\nintendo ds\\ intypte bij google.
ondertussen zit ik hier alweer een aardig tijdje op het forum en mocht ik uiteindelijk moderator worden.
(uiteraard ging dat niet zomaar, heb er wel een aantal (goeie) posts voor moeten plaatsen ;) )

Ben overigens wel het buitenbeentje, daar waar lammetak, hotmailer, melleke en margareth elkaar kennen
ken ik deze mensen niet persoonlijk.
maar door veel berichten/topics te lezen leer ik ze steeds beter kennen.

Groetjes

Rensch
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 35
Lid geworden op: 17-08-2008 12:47

Bericht door Rensch » 23-08-2008 14:01

Ik zag een link staan in een sig op het forum van de website ndsthemes.com.

M@rc
Part-time Admin
Part-time Admin
Berichten: 319
Lid geworden op: 16-12-2007 22:07

Bericht door M@rc » 23-08-2008 14:41

En ik ben Admin/beheerder ( wel niet de belangrijskte) en de side-kick van de starter van het forum Margareth, deze heeft door werkzaamheden geen tijd meer om echt actief aanwezig te zijn hier, maar kijkt regelmatig mee.
Wat de toekomst van het forum hier gaat brengen is mede afhankelijk van alle posters hier op het forum.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat ie niet andersom stond.

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 23-08-2008 15:59

Was gewoon een beetje aan het zoeken nar Nintendo sites, zo ben ik hier terecht gekomen.
Vind het nog steeds een goed forum, vooral nu er wat meer gepost wordt.

HereIsTom
Retired Moderator
Retired Moderator
Berichten: 1240
Lid geworden op: 23-12-2007 05:09

Bericht door HereIsTom » 24-08-2008 14:05

Eerlijk gezegd weet ik het niet meer.
Ik had toen net een DS en zocht informatie en vond toen dus dit forum.
Aangezien ik ook al veel informatie had gevonden, ben ik toen ook vrij snel moderator geworden hier.
[url=http://home.versatel.nl/tomjutte/][img]http://i15.tinypic.com/6u5d4sz.gif[/img]Met vriendelijke groet, HereIsTom.
[img]http://i3.tinypic.com/868fhom.jpg[/img][/url]

Gast

Bericht door Gast » 31-08-2008 20:09

ik ben hier gekomen door r4 dstt weblog en daar stond een link naar jullie

Margareth
Retired Admin
Retired Admin
Berichten: 804
Lid geworden op: 16-12-2007 17:03

Bericht door Margareth » 01-09-2008 01:05

tja , ik ben hier terecht gekomen omdat ik het heb opgezet hahaaha

Plaats reactie

Terug naar “Forum Vragen”