wii downloaden games

Voor vragen over het forum. Kijk wel eerst of je vraag er nog niet bij staat.
Plaats reactie
dekimpe
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 08-01-2012 20:57

wii downloaden games

Bericht door dekimpe » 08-01-2012 20:59

Hoe kan ik via de officiele weg games downloaden via de WII
Ik heb geld op de WII gezet in punten en zou graag Maria all stars online kopen U sing

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 08-01-2012 21:51

Op je Wii het Wii winkelkanaal openen en daar je keuze maken wat je wilt hebben.
Moario Allstars zit in de Virtual Console als Snes spel, daar is hij origineel op uitgekomen.

Als je een U-Sing spel hebt, dan zit er in het spel een optie om extra nummers te downloaden in ruil voor Wii points.

dekimpe
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 08-01-2012 20:57

Bericht door dekimpe » 09-01-2012 08:20

[quote="traptrede"]Op je Wii het Wii winkelkanaal openen en daar je keuze maken wat je wilt hebben.
Moario Allstars zit in de Virtual Console als Snes spel, daar is hij origineel op uitgekomen.

Als je een U-Sing spel hebt, dan zit er in het spel een optie om extra nummers te downloaden in ruil voor Wii points.[/quote]

Bedankt voor je snelle reactie. We hebben het geprobeerd, maar we vinden Mario Allstars nog steeds niet. Zit dit onder \super nintendo entertainment system\ onder \Mario all stars\ of is er een andere benaming?

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 09-01-2012 11:11

Daar heb ik niet een duidelijk antwoord op, omdat ik dit kanaal zelf niet gebruik.
Ik zou onder Super Nintendo zoeken, gezien daar het spel origineel voor uit is gekomen.
Ook is er een remake voor de Wii uitgekomen van dit spel, maar die zit niet in de Virtual Console.

Plaats reactie

Terug naar “Forum Vragen”