Momenteel weinig animo voor het forum

Voor vragen over het forum. Kijk wel eerst of je vraag er nog niet bij staat.
Plaats reactie
colja2002
Nintendo Freak
Nintendo Freak
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-09-2008 13:06

Momenteel weinig animo voor het forum

Bericht door colja2002 » 03-09-2009 10:42

Ligt het nu aan mij of is er momenteel weinig beweging op dit forum ..

Er worden de laatste tijd weinig nieuwe topics gemaakt ,en er wordt ook nog maar weinig gereageerd op lopende topic,s

Iemand enig idee wat hier de oorzaak van is?


:cry:
Wat ik heb
1 maal dsi xl
1 maal ds lite blauw
1 maal ds grijs

ik repareer ds/ ds lite /dsi en iphone

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Re: momentteel weinig animo voor het forum

Bericht door Hotmailer » 03-09-2009 10:50

[quote="colja2002"]Ligt het nu aan mij of is er momenteel weinig beweging op dit forum ..

Er worden de laatste tijd weinig nieuwe topics gemaakt ,en er wordt ook nog maar weinig gereageerd op lopende topic,s

Iemand enig idee wat hier de oorzaak van is?


:cry:[/quote]

Tja, dat hebben we met de jaren al gemerkt.
Dat is met name tijdens en net na de vakantieperiode.

Tevens is het zo dat het forum team aardig uitgedund is en HereIsTom, Niels en ondergetekende momenteel de enige zijn die het forum draaiende weten te houden.
De hoofd posters zijn óf \retired\ óf hebben een te druk zakelijk en/of privé leven waardoor er geen tijd meer overblijft voor het forum.
Binnenkort krijgt iedereen weer een nieuwsbericht en deze zal vanaf die tijd op gezette tijden verstuurd gaan worden met interessante weetjes e.d.
Zodoende kan men weer geprikkeld worden door het bezoeken van dit forum en eventueel hun bijdrages leveren aan de inhoud hiervan.

We geven het forum in ieder geval niet op!

Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Bericht door Niels » 03-09-2009 16:30

Overigens kun je er zelf aan mee werken om het forum weer levendiger en bruisender te maken!

Verzin een leuke plek om het forum te promoten (denk aan een (gratis) advertentie in een krant/magazine of bijvoorbeeld hyves.

Iedereen is welkom en meer volk is meer gezelligheid.

Groetjes

HereIsTom
Retired Moderator
Retired Moderator
Berichten: 1240
Lid geworden op: 23-12-2007 05:09

Bericht door HereIsTom » 04-09-2009 02:29

Ja en iedereen kan natuurlijk ook zelf nieuws, ideeën, ervaringen of vragen over Nintendo en/of de games plaatsen.
Dus als je iets weet deel het dan met iedereen en schrijf het in de betreffende Topic, zodat anderen er weer op kunnen reageren.
Zo houden we het voor iedereen leuk :mario2:
[url=http://home.versatel.nl/tomjutte/][img]http://i15.tinypic.com/6u5d4sz.gif[/img]Met vriendelijke groet, HereIsTom.
[img]http://i3.tinypic.com/868fhom.jpg[/img][/url]

colja2002
Nintendo Freak
Nintendo Freak
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-09-2008 13:06

betreffende topic

Bericht door colja2002 » 04-09-2009 10:28

Ideeen en antwoorden in desbetreffende topic zetten ben ik ook en voorstander voor..( maar helaas werkt het hier vaak niet zo)

Het tgebeurt te vaak dat als je een antwoord geeft of een vraag stelt je vaak een opmerking krijgt dat desbetreffende topic al oud is en het niet de bedoeling is daarop te reageren en dus op slot gaat ,,,

Komt lullig over bij sommige mensen ( heb dit ook al besproken en gemaild met andere leden van deze site)

Dit is dan denk ik ook een oorzaak dat diverse mensen niet meer terugkomen naar dit forum..
Wat ik heb
1 maal dsi xl
1 maal ds lite blauw
1 maal ds grijs

ik repareer ds/ ds lite /dsi en iphone

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Re: betreffende topic

Bericht door Hotmailer » 04-09-2009 22:05

[quote="colja2002"]Ideeen en antwoorden in desbetreffende topic zetten ben ik ook en voorstander voor..( maar helaas werkt het hier vaak niet zo)

Het tgebeurt te vaak dat als je een antwoord geeft of een vraag stelt je vaak een opmerking krijgt dat desbetreffende topic al oud is en het niet de bedoeling is daarop te reageren en dus op slot gaat ,,,

Komt *** over bij sommige mensen ( heb dit ook al besproken en gemaild met andere leden van deze site)

Dit is dan denk ik ook een oorzaak dat diverse mensen niet meer terugkomen naar dit forum..[/quote]

Zoals al besproken, wat tenslotte een lastig punt is wanneer een bepaald topic nu wel of niet te oud is.
Feit is dat 9 van de 10 topics die ouder zijn dan 1 maand, daar momenteel niets meer mee wordt gedaan of überhaupt op wordt gereageerd.

Maar wat nu de grootste reden is om de oude topics niet meer (te veel) op te rakelen is dat hierdoor de meer recentere topics naar beneden worden gemod en deze hierdoor niet tot nauwelijks meer worden gelezen door anderen.

Maar goed, gezien de gemiddelde opkomst momenteel, maakt het niet uit of betreffende oude topics nu wel of niet worden behandeld.

Één ding dient duidelijk te zijn; het concept van dit forum is en blijft dat we iedereen willen helpen met hun vragen en zoveel mogelijk informatie willen geven over de nieuwtjes binnen Nintendo land.
En dat het een forum vóór en dóór Nintendo liefhebbers is.

Plaats reactie

Terug naar “Forum Vragen”