Super Mario Kart komt naar Virtual Console

Alle laatste nieuwtjes omtrent de Wii Games...
Plaats reactie
Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Super Mario Kart komt naar Virtual Console

Bericht door Hotmailer » 30-03-2010 07:38

[b]Nintendo brengt Super Mario Kart, de eerste game uit de Mario Kart-serie, naar de Virtual Console van de Wii. Vanaf vrijdag kunnen gamers voor 800 Wii-points, omgerekend 8 euro, aan de slag met het zeventien jaar oude SNES-spel.[/b]

Dat heeft Nintendo bekendgemaakt. Het spel was al in de Amerikaanse en Japanse Virtual Console te koop. Super Mario Kart kwam in 1992 uit en is een van de best verkochte SNES-games ooit. In het spel kunnen gamers zich wagen op bekende circuits als Bowser\s Castle, Rainbow Road en Koopa Beach. Vanaf vrijdag kan het spel worden gedownload, voor 800 Wii-punten. Dat komt neer op 8 euro.

Mario Kart heeft inmiddels vijf vervolgen gehad, waaronder versies voor de Nintendo DS en Wii. In de Virtual Console van Nintendo worden oude klassiekers, bijvoorbeeld voor de NES, SNES of Nintendo 64, opnieuw te koop aangeboden.



[size=9]Bron en ©: tweakers.net[/size]

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 30-03-2010 13:57

Dat is nog eens leuk nieuws!

Mijn Snes staat nu bij mijn dochter op de kamer, die speelt er graag op, maar nu kunnen we deze kart variant dus gewoon op de Wii spelen!

Boo
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 558
Lid geworden op: 06-01-2008 09:42

Bericht door Boo » 31-03-2010 23:29

Bij mij hetzelfde, staat ook bij m\n dochter op de kamer, en spelen dit af en toe nog wel eens.
Blijft leuk....gamen....!!!!

Plaats reactie

Terug naar “Wii - Games Nieuws”