Sega Superstars Tennis

Recenties van Wii Games.
Plaats reactie
huggybear
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: 03-01-2008 09:22

Sega Superstars Tennis

Bericht door huggybear » 20-02-2008 23:19

Videootje ervan...

[size=18][color=darkblue][url]http://www.gamersyde.com/stream_6238_en.html[/url][/color][/size]
Ziet er wel grappig uit...

[b]*Bron : Nintendo Only (www.nonly.nl)[/b]

[b]Sega Superstar Tennis
Preview | 17 februari 2008 - [/b]SEGA Superstars Tennis is SEGAÂ’s nieuwste tennisgame. Vorig jaar mochten we al kennis maken met het zeer geslaagde Virtua Tennis 3 die op bijna elk platform te spelen was. Met deze ervaring en tal van positieve reacties is SEGA aan een nieuwe, leuke en amusante tennisgame begonnen. In de hoofdrol vinden we geen Federer of Nadal maar SEGAÂ’s eigen mascottes zoals Sonic the Hedgehog, Amigo uit Samba de Amigo en AiAi uit Super Monkeyball. In totaal zal het spel zoÂ’n 16 speelbare SEGA-idolen bevatten die elk voorzien zijn van hun unieke eigenschappen en hun eigen supervaardigheden. Bij het begin van het spel zullen er zes karakters vrij te kiezen zijn, de overige tien zul je gedurende het spelverloop kunnen vrijspelen.

Met al deze SEGA karakters zul je op tien verschillende banen kunnen spelen. Vier hiervan zul je, net zoals de karakters, na verloop van tijd kunnen unlocken. Je hebt onder andere Green Hill en Scrap Brain Zones (Sonic the Hedgehog), als ook Coconut Beach (OutRun), Monkey Island (Super Monkey Ball), Galactic Cruiser (Space Channel 5), Shibuya Cho (Jet Set Radio), The Curien Mansion (The House of the Dead), Aqua Garden (NiGHTS), Carnival Park (Samba De Amigo) en nog eentje die momenteel nog niet vrijgegeven is. Stuk voor stuk banen die ons in de sfeer brengen van het gekozen karakter. Hiernaast bevat het spel ook enkele mini-games die ons doen denken aan games zoals Space Harrier, Samba De Amigo, Virtua Cop en The House of the Dead. In één bepaalde mini-game zul je enkele tennisballetjes in een letter moeten laten doen vallen om die bepaalde letter een kleurtje te geven. Wanneer alle letters ingekleurd zijn, is je level voltooid. Er zullen in totaal zo’n tachtig mini-games aanwezig zijn in de game.

[img]http://www.gamingonly.nl/images/screens ... 964/12.jpg[/img]

De controls van deze SEGA Superstars Tennis zijn vrijwel identiek aan de controls die we reeds aantroffen bij Virtua Tennis 3 voor Xbox 360 en PlayStation 3. Overigens maakt de Nintendo Wii versie volledig gebruik van de bewegingsgevoelige sensor in de Wiimote maar zal tevens ook speelbaar zijn met de nunchuk of de klassieke Nintendo controller. Voor ieder wat wils zo blijkt. De gameplay zal niet zo moeilijk worden als de gameplay die we voorgeschoteld kregen bij Virtua Tennis 3. Dit is deels het gevolg omdat SEGA ook het jongere publiek wil laten meegenieten van deze tennisgame. Het instapniveau is daarom ietsje lager maar in de latere levels zul je toch over voldoende vaardigheden moeten beschikken wil je alle spelmodi voltooien.

De game engine die al deze mooie beelden op je scherm tovert, is een aangepaste versie van de Virtua Tennis 3 engine. Waarom een nieuwe maken als je een goede engine hebt liggen? Door deze engine is het mogelijk om zonder framedrops en kwaliteitsverlies een 720p resolutie te verkrijgen op de PlayStation 3 of Xbox 360. Zelfs op de PlayStation 2, Nintendo Wii en Nintendo DS ziet deze tennisgame er bijzonder goed uit.

Wanneer we het hebben over de spelmodi, zien we veel gelijkenissen met Virtua Tennis 3. We kunnen alleen ,of met z’n tweeën, een potje tennis spelen in de Exhibition Mode. De Tournament spelmodus zal voornamelijk gebruikt worden om alle karakters en banen te unlocken. Deze modus is eigenlijk samen met de Exhibition Mode, de hoofdmodus in SEGA Superstars Tennis. Mensen die van multiplayer houden krijgen wat ze vragen, althans op elk platform behalve de Nintendo Wii. De Nintendo Wii heeft spijtig genoeg geen online multiplayer maar geniet wél van de offline multiplayer optie die we tevens ook in de andere versie’s terug vinden. Het is te hopen dat de online multiplayer ietsje beter en lag-vrij wordt dan de Virtua Tennis 3 multiplayer.

[img]http://www.gamingonly.nl/images/screens ... 964/02.jpg[/img]

Binnen enkele weken kunnen we deze SEGA Superstars Tennis in de winkel verwachten. Hopelijk kan SEGA al de beloftes waar maken. Er zijn zoveel verschillende en unieke versie\s van deze game beloofd, het is daarom nog afwachten of de Wii controls wel degelijk zonder problemen werken en dat de grafische pracht van de PlayStation 2 en Nintendo DS versies geen nadelige effecten zal hebben op de framerate of gamecontent. Dit alles komen we binnenkort te weten en natuurlijk lezen jullie dit als eerste in de vorm van een review.
Wat, Waarom, Hoe, Waar, Wii....

huggybear
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: 03-01-2008 09:22

Interview

Bericht door huggybear » 20-02-2008 23:25

Bron : Nintendo Only (www.nonly.nl)
Plaatjes er niet bij gedaan... maar die staan al in bovenstaand bericht ;)


Je hebt al het één en ander kunnen lezen van en over het SEGA event dat begin februari in Antwerpen was. Zo schreef Jonathan al een verslag van het event en nam hij jullie mee in de wereld van SEGA Superstars Tennis. Ik heb op die dag Toby Allen, één van de producers voor SEGA Superstars Tennis, stevig aan de tand gevoeld.

Gaming Only (GO): We hebben net een demonstratie gezien van SEGA Superstars Tennis voor de Wii en het ziet er echt uit als een game die voorbestemd is voor de Nintendo Wii en DS. Waren deze platformen het uitgangspunt voor de game of wilde jullie van het begin af aan een multiplatform game maken?
Toby Allen (TA): De game is van het begin af aan een multiplatform game geweest. We willen met SEGA Superstars Tennis een game afleveren die iedereen kan spelen, ongeacht de console die iemand bezit. Bovendien was het ook erg belangrijk voor SEGA om een breed publiek te bereiken met de game en dus waren we er snel uit dat de game op meerdere platformen zou verschijnen (Nintendo Wii, Nintendo DS, PlayStation 2, PlayStation 3 en Xbox 360 –red.).

GO: De game is gemaakt op een aangepaste versie van de Virtua Tennis 3 engine en Sumo Digital is ook betrokken geweest bij de ontwikkeling van Virtua Tennis 3, hoe heeft jullie dit geholpen bij het maken van de game?
TA: Bij Sumo Digital hebben we gewerkt aan de Xbox 360, PSP en PC versie van Virtua Tennis 3 en we hebben daarmee ook de online mode voor alle versies van Virtua Tennis 3 ontwikkeld. De ervaring die we daarmee opgedaan hebben, hebben we goed kunnen gebruiken bij de ontwikkeling van SEGA Superstars Tennis.






GO: De game heet SEGA Superstars Tennis en we hebben tijdens de demo al gezien dat ‘Superstars’ niet zo maar een leuk woord in de titel is. De game bevat karakters uit de rijke geschiedenis van SEGA, kun je ons daar wat meer informatie over geven?
TA: Natuurlijk, het meest voor de hand liggende karakter is natuurlijk Sonic, samen met Tales. We hebben ook wat karakters uit de echte old school titels zoals, Ulala uit Rez, karakters uit Virtua Fighter 5, Beat uit Jet Set Radio, NiGHTS en een aantal karakters waar ik nog niks over mag vertellen. Ik zou willen dat het mocht, want er zitten een paar coole karakters tussen, ook een paar uit echt old school SEGA franchises en wat recentere karakters waarmee ook de jongere gamer zich kan identificeren.

GO: De arenaÂ’s zijn ook gebouwd naar klassieke SEGA games, wat voor soort omgevingen mogen we verwachten?
TA: De omgevingen zijn in lijn met de karakters, we hebben een soort van bus depot uit Jet Set Radio, voor NiGHTS is er natuurlijk een kleurrijke droomomgeving, Samba de Amigo heeft een eigen omgeving met veel muzikale omlijsting. We proberen iedere omgeving echt om de karakters van de game te bouwen.

GO: De belangrijkste single player mode is de Tournament Mode, hierin unlock je de meeste extraÂ’s. Kun je ons uitleggen hoe je door de Tournament Mode speelt en karakters en arenaÂ’s vrij speelt?
TA: De Superstars mode heeft een toernooi structuur waarin je nieuwe karakters en velden kan unlocken. Ook kun je in deze mode nieuwe missies unlocken, dit zijn veel minigames. Het lijkt heel erg op de World Tour mode uit Virtua Tennis 3, hoe meer missies en toernooien je speelt, hoe meer je unlockt. Dit hebben we aangehouden voor SEGA Superstars Tennis.
Je kunt kiezen uit verschillende game themaÂ’s en binnen die themaÂ’s velden, karakters en missies vrij spelen.





GO: Een multiplayer mode is bevestigd, blijft dit bij een lokale multiplayer of is de game ook online speelbaar?
TA: De game zal online te spelen zijn op de Xbox 360, PlayStation 3 en de Nintendo DS. Op de Nintendo DS zijn de mogelijkheden iets beperkter, vanwege de mogelijkheden van die handheld. Op Xbox Live en PlayStation Network kan je normale wedstrijden spelen, toernooien en dubbels.

GO: De belangrijkste modi van de game lijken de Tournament mode en de multiplayer te zijn. Zitten er nog andere modi in de game die de moeite van het spelen waard zijn?
TA: Jazeker, we hebben een mode waarin je minigames kunt spelen. Het zijn er in totaal 80 en ze zijn vooral gefocust op het halen van een zo hoog mogelijke score. Dit varieert van het pakken van ringen met Sonic, of het verven van tags in Jet Set Radio, in de House of the Dead minigame moet je de zombies aanvallen. Ze zijn voor een belangrijk deel afgeleid van de originele games, dus je kunt een beetje de oude tijden herleven.

GO: Kunnen we nog een demo verwachten voor Xbox Live en PSN voor de release?
TA: Voor ons is het geen probleem om dat aan te leveren, maar dat is een keuze voor SEGA. We zouden er graag eentje maken als SEGA het ons vraagt.
Wat, Waarom, Hoe, Waar, Wii....

Plaats reactie

Terug naar “Wii - Reviews en Previews”