Zelda Twilight Prinsess 2006

Hulp nodig? Hulp bieden? Dan moet je hier zijn!
Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Bericht door Niels » 06-02-2009 19:09

Alleen twilight tot nu toe.

er gaan geruchten over een nieuwe game eind 2010 (ja heus)
Zodra ik meer weet laat ik het op dit forum weten!

Groetjes Niels

Jonki Wix
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 03-02-2009 13:23

Bericht door Jonki Wix » 10-02-2009 10:23

Hallo Niels,

Wat mij eigelijk wel intrigeert is hoe je zoveel kunt weten van Zelda. Heb je alle spellen in huis. :shock: Of speel je alleen maar Zelda en dat 40 uur per week :o Of speelde je één keer zelda en heb je een gigagantisch geheugen :(

Hoe werkt dat bij jou

Groeten Guus

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 10-02-2009 10:35

[quote="Jonki Wix"]Hallo Niels,

Wat mij eigelijk wel intrigeert is hoe je zoveel kunt weten van Zelda. Heb je alle spellen in huis. :shock: Of speel je alleen maar Zelda en dat 40 uur per week :o Of speelde je één keer zelda en heb je een gigagantisch geheugen :(

Hoe werkt dat bij jou

Groeten Guus[/quote]

Ik heet weliswaar geen Niels, maar wil er toch iets over zeggen.
Alle forum medewerkers (admins en moderators) zijn min of meer uitgekozen op hun specialiteiten in het Nintendo veld.
De een weet veel over een bepaald spel of genre, de ander weer over een bepaalde console (of meerdere).

Daarnaast telt de wet van Google en co. ook nog. ;-)
Indien je de juiste sleutelwoorden weet te gebruiken, kun je veel te weten komen over een bepaald onderwerp.
En laten we eerlijk zijn, waarom het wiel opnieuw uit proberen te vinden als het al kant en klaar aangeleverd kan worden. ;-)

Maar het is toch hoofdzakelijk de kennis/ervaring van de betreffende persoon die de doorslag geeft.
En ja, zoals Niels ook nog wel zal beamen, Niels weet heel veel over Zelda..alleen al die info is een enorme meerwaarde voor ons forum! :-D

Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Bericht door Niels » 10-02-2009 15:06

Haha! waw ik vind dit wel een compliment :D :oops:

Zoals hotmailer al zegt, voor alle games kun je met de juiste woorden bijna alles vinden.

Maar wat zelda betreft, ik heb(bijna)alle games gespeeld, speel (naar mijn mening) de beste van de serie nog wel eens.
en ik heb ontzettend veel walkthroughs doorgelezen. misschien is zelda een klein beetje een verslaving geworden :$
Dit alles begon nadat ik van een buurjongen(tje) Zelda ocarina of time had geleend. ben me er in gaan verdiepen en zodoende steed meer erover te weten gekomen.

Hoe dan ook, ik ben blij dat ik je kan helpen met je vragen.

Groetjes Niels.


ps: Heb je zelf ook meerdere delen van zelda?
pss: Zelda 40 uur per week? als je een manier weet om geld te verdienen met zelda spelen TELL ME! ;)

Jonki Wix
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 03-02-2009 13:23

Bericht door Jonki Wix » 12-02-2009 10:04

Hallo Niels,

Nee ik heb voor het eerst kennis gemaakt met Zelda op de wii.

Op een eerst rustige manier van puzzels oplossen en vervolgens de spanning met gevechten is voor mij een verslavende combinatie. Nu ik in de buurt kom van het laatste gedeelte van het avontuur ben ik ook al weer aan uitkijken naar een vervolg.

40 uur zelda in de week? Dan ben je in twee weken klaar. En dan???? Dat kunnen de ontwikkelaars nooit bijhouden. Aan de andere kant is een forum bijhouden ook een manier van bezig zijn met Zelda. Dus wat let je om nog meer te schrijven. Maak reclame voor je favoriete spel. Hoe meer liefhebbers er komen hoe eerder er weer een nieuw spel op de markt komt. Ta-taa....... de oplossing!!!!

Succes ermee en keep up the good work.

Groeten Guus

Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Bericht door Niels » 12-02-2009 17:29

Haha ik ben bang dat alles wat er over zelda gezegd kan worden al eens gezegd is hier (behalve de vragen die leden stellen)

er staan review\s pf preview\s op het forum, dus ik weet niet hoe ik het verder nog moet promoten :)

Groetjes

Plaats reactie

Terug naar “Wii - Help, Tips, Hints, Cheats”