Nintendo presenteert rode Wii voor 25-jarige Mario

Alles wat je maar wilt / moet weten omtrent Wii Games!
Plaats reactie
bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Nintendo presenteert rode Wii voor 25-jarige Mario

Bericht door bramvlieg » 11-10-2010 17:16

Mario-fans zullen zeer binnenkort hun hart kunnen ophalen. Het zal namelijk niet lang meer duren of de wereldberoemde loodgieter zal vijfentwintig jaar oud worden. Om dit jubileum te vieren komt Nintendo met een speciale Wii-gameconsole.

De bewuste Wii-gameconole zal verschijnen in een helder rode kleur die daarmee moet refereren aan Mario. Ook zal hij de nieuwe Wii Remote Plus bevatten met standaard een MotionPlus add-on. Daarnaast zal de game Super Mario Bros. reeds geïnstalleerd zijn op deze Wii, waarbij alle gouden muntstukken het nummer 25 zullen laten zien.

Deze rode Wii-gameconsole van Nintendo gaat zo\n 173 euro kosten. Dit verjaardagscadeautje voor Mario zal vanaf 11 november verkrijgbaar zijn in Japan. Het is niet aannemelijk dat deze Wii elders op de wereld verkocht gaat worden.

© NU.nl/Daniel Dee
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 12-10-2010 19:26

Wel erg leuk bedacht deze speciale editie!
Voor de verzamelaars zal dit waarschijnlijk weer een gewild object worden.

Edit:

Er zullen in Europa 2 special packs komen:

Als eerste verschijnt het New Super Mario Bros. Nintendo DSi XL Special Edition Pack. Deze bundel is in Europa vanaf 22 oktober 2010 verkrijgbaar en bestaat uit een rode Nintendo DSi XL, voorzien van kenmerkende Mario-icoontjes, en een exemplaar van New Super Mario Bros.

Op 29 oktober 2010 wordt het New Super Mario Bros. Wii Pack in Europa gelanceerd. Deze bundel bestaat uit een rode Wii, een rode Wii-afstandsbediening Plus, een rode Nunchuk en drie spellen. Naast New Super Mario Bros. Wii en Wii Sports is ook de originele versie van Donkey Kong op de Wii geïnstalleerd, als eerbetoon aan Mario\s eerste verschijning ooit.

Plaats reactie

Terug naar “Wii - Games Algemeen”