2010, een veelbewogen jaar voor zowel Nintendo als het forum

Hier vind je aankondigingen en belangrijke mededelingen vanuit het beheer.
Plaats reactie
Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

2010, een veelbewogen jaar voor zowel Nintendo als het forum

Bericht door Hotmailer » 26-12-2010 13:14

Beste forumleden,

Het jaar 2010 is al weer bijna voorbij en via deze weg probeer ik een korte samenvatting te maken van hoe dit jaar is verlopen.
Nintendo heeft oa aangekondigd dat er een nieuwe handheld uitgebracht gaat worden, de 3DS én heeft het voor elkaar gekregen dat de backupcards voor de DS en DSi én modificaties aan de Wii spelcomputer illegaal zijn verklaard.
Als gevolg hiervan kunnen en mogen we op het forum nog minder (lees: zo goed als niets meer) vermelden omtrent het gebruik van dergelijke zaken.

Het forum bezoekersaantal heeft het laatste jaar zijn vele ups en downs gekend en met name de diehard forum leden hebben altijd nog van zich laten horen, maar helaas geldt dat niet voor de gemiddelde forum bezoeker.
Niet verwonderlijk overigens, aangezien er enerzijds niet veel te vermelden viel voor wat betreft Nintendo gerelateerde zaken en anderzijds het ontbreken van een goed en overzichtelijk forum, wat al jaren wel de intentie is en was om dit forum toch zo laagdrempelig en vernieuwend mogelijk te maken.

Daarnaast heeft ondergetekende ook een veelbewogen jaar achter de rug, waarbij zijn werk en privéleven enorm veel tijd opslokte, waardoor ik genoodzaakt was om mijn activiteiten voor het forum op een laag pitje te zetten.
Dit heeft mede als gevolg dat er niet tot nauwelijks vernieuwende zaken zijn doorgevoerd, laat staan dat we een volledig zelfstandig forum zijn geworden.

Het jaar 2011 en daarna zouden hier (ambitieus als dat ik ben) wel eens veel verandering in kunnen brengen.
Let wel, ik ben niet weg(geweest) en ik keer het forum [b]zeker niet[/b] de rug toe..maar er moeten zaken veranderen willen we dit forum nog een kans van slagen geven.

Via deze weg wil eenieder en met name de diehard forum leden incl. alle moderators danken voor hun bijdrage en inzet over het afgelopen jaar.
Zonder jullie was er al heel lang geen bestaansrecht meer geweest voor dit forum.

Verder hoop ik dat eenieder een ontzettend fijne Eerste Kerstdag heeft gehad en dat de Tweede Kerstdag dit nog een dunnetjes mag afsluiten.
Ik wens eenieder verder een gelukkig, gezond en vruchtenvol nieuw jaar toe en hoop ook dat we met elkander het leven een stuk beter kunnen en mogen maken.
Daarnaast en dat is voor hier zeker niet onbelangrijk, hoop ik dat eenieder het nieuwe jaar nog steeds het forum een warm hart toedraagt en we hier een samenzijn kunnen creëren waar een gemiddeld respectabel collega-forum nog een puntje aan kan zuigen. ;-)

Tot snel!!!

P.S. Het is nu weer mogelijk om te reageren op de aankondigingen. ;-)

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 26-12-2010 21:50

Hey Hotmailer,

Fijn om ook van jou eens weer wat te horen!

Ook ik hoop dat er iets meer leven komt hier het volgende jaar, het forum zit goed in elkaar.
Verder denk ik ook dat dit forum af en toe wel een aardig persoonlijk karakter heeft, hetgeen ik erg positief vind!

Jammer inderdaad dat de flashcards naar de illigaliteit zijn verbannen, net als de Wii mods, dit gaf altijd nog de nodige vragen en opmerkingen hier.

HereIsTom
Retired Moderator
Retired Moderator
Berichten: 1240
Lid geworden op: 23-12-2007 05:09

Bericht door HereIsTom » 27-12-2010 14:28

Hè jongens,
Helaas zit ik niet zo vaak meer op het forum omdat ik mijn DS heb ingeruild voor een iPod touch en iPad.
Ik heb altijd wel veel plezier hier aan het forum beleefd, maar omdat ik dus geen DS meer gebruik, is mijn \kennis\ om te helpen er dus ook niet meer en ik ben nu zelf dus ook een forum begonnen voor de iPod touch en iPad.
Maar ik wil hierbij iedereen bedanken en vast een gezond en gamevol 2011 te wensen!

Groeten van Tom.
[url=http://home.versatel.nl/tomjutte/][img]http://i15.tinypic.com/6u5d4sz.gif[/img]Met vriendelijke groet, HereIsTom.
[img]http://i3.tinypic.com/868fhom.jpg[/img][/url]

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 27-12-2010 18:11

Hallo,

Hierbij wens ik ook iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar :D
Hopen dat de nieuwe 3DS nieuw publiek trekt voor het forum :)
Anyway, don\t drink and drive if you can be stoned and fly :) ( en doe voorzichtig met vuurwerk, als je maar 1 oog hebt werk het 3D effect van de 3DS niet meer...)

Groetjes Bram.
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Bericht door Niels » 28-12-2010 22:18

Een geweldig 2011 voor iedereen!

Samen kunnen we er voor zorgen dat dit forum nieuw leven krijgt!
Hiervoor zullen een aantal dingen wel drastisch moeten veranderen!

Met elkaar lukt dit. Bedankt voor jullie bijdragen!

Niels!

colja2002
Nintendo Freak
Nintendo Freak
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-09-2008 13:06

veel beweging of toch niet

Bericht door colja2002 » 02-01-2011 11:04

Hmm van hieruit ook de beste wensen ..

Het zal mij benieuwen of de 3ds meer beweging gaat brengen hier op dit forum , zoniet dan denk ik dat forum,s zoals deze langzaam uit zullen sterven.
Dit komt dan natuurlijk doordat flashkaarten niet meer gebruikt mogen worden , en ombouwen van wii console,s verboden is en ligt niet aan de oprichters van dit soort forum,s


helaas maar waar.


mvg
Wat ik heb
1 maal dsi xl
1 maal ds lite blauw
1 maal ds grijs

ik repareer ds/ ds lite /dsi en iphone

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 04-01-2011 14:56

Iets later dan geplanned, maar bij deze nog voor eenieder de beste wensen voor 2011!!!!

Ik laat zsm weer wat meer van me horen, vooralsnog blijft het nog even \low-profile\.

Plaats reactie

Terug naar “Forum Aankondigingen”