Nintendo heeft sterke kerstverkopen nodig

De laatste nieuwtjes vind je als eerste hier!
Plaats reactie
bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Nintendo heeft sterke kerstverkopen nodig

Bericht door bramvlieg » 10-10-2010 12:31

Nintendo hoopt goede verkoopcijfers met de Nintendo Wii te behalen tijdens de kerstperiode eind dit jaar, en voorziet problemen voor zijn spelcomputer, als dit niet lukt. Dit zei Satoru Iwata in een gesprek met investeerders.

"Als we naar de huidige situatie kijken en de gedachtegang van mensen die nog geen Wii gekocht hebben in beschouwing nemen, dan maken we daar uit op dat de verkopen zich dit jaar veel meer rondom de feestdagen zullen concentreren. Dat is niet alleen onze observatie maar ook die van retailers wereldwijd. Als gevolg van deze trend is het veel belangrijker geworden voor ons om uit te zoeken hoe we mensen aan kunnen moedigen om de Wii als kerstcadeau te kiezen", aldus Iwata.

"Hoe dan ook, als het kerstseizoen niet goed uitpakt voor ons, en we doen hier niets aan, dan komt de Wii in de problemen. We moeten ons voorbereiden op een dergelijke situatie", stelt hij.

Bovenstaande uitspraken deed Iwata tijdens een vraag- en antwoordsessie tussen Nintendo en investeerders.

Tijdens deze gesprekken kwam ook naar voren dat de accu van de Nintendo 3DS minder lang mee zal gaan dan die van zijn voorganger, en dat de software voor Nintendo\s nieuwe handheld mogelijk een hogere adviesprijs mee krijgt.
© Gamer.nl
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 10-10-2010 21:12

Lekker nieuws allemaal weer dus....

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws over de Nintendo Wii”