Wii play best verkopende consolespel in de VS ooit.

De laatste nieuwtjes vind je als eerste hier!
Plaats reactie
bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Wii play best verkopende consolespel in de VS ooit.

Bericht door bramvlieg » 22-01-2010 21:46

[b]HOOFDDORP - Wii Play is de best verkopende consolegame in de Verenigde Staten ooit. Dat blijkt uit een lijst van de tien best verkopende consolegames van de afgelopen vijftien jaar die website Industrygamer heeft gepubliceerd.[/b]

De lijst, die gemaakt is op basis van de verkoopcijfers die marktonderzoeksbureau NPD de afgelopen vijftien jaar vrijgegeven heeft, wordt aangevoerd door Nintendo\s Wii Play. De game wordt geleverd met een Wii-controller en bevat verschillende kleine spelletjes die spelers om leren gaan met de controller. Op de tweede plaats staat het derde deel in de Guitar Hero-reeks, gevolgd door Grand Theft Auto 3: San Andreas.

[b]Call of Duty[/b]

De Call of Duty-serie wordt driemaal vertegenwoordigt in de lijst, namelijk de vierde plaats voor Call of Duty: Modern Warfare 2, de zevende plaats voor Call of Duty: Modern Warfare en de negende plaats voor Call of Duty: World at War.

De lijst wordt afgesloten door de klassieke Namco-compilatie Namco Museum. Deze titel verscheen vanaf 1995 voor niet minder dan 12 consoles, namelijk de Nintendo 64, Nintendo DS, Game Boy Advance, GameCube, Wii, Dreamcast, PlayStation, PlayStation 2, PlayStation 3, PSP, Xbox en Xbox 360.

[url=http://www.postimage.org/][img]http://s3.postimage.org/2oFvJ.jpg[/img][/url]

[size=9]Bron en ©: Gamer.nl[/size]
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 23-01-2010 11:35

Goed bezig Bramvlieg!

Je zou toch denken dat Wii Sports vaker is verkocht dan Wii Play...

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 23-01-2010 12:47

misschien word Wii Sports niet gezien als spel, omdat het meegeleverd is bij de Wii zelf. Maar als het wel als spel mee zou tellen, zou dat betekenen dat Wii play mee wordt/werd verkocht dan dat er wii\s worden verkocht...
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 23-01-2010 16:08

Dank je Bramvlieg! :-D

Dit is nu wat ik bedoel met een "vóór én dóór Nintendo gebruikers forum".

Ik heb het nieuwsbericht wel een klein beetje aangepast om het uniform te houden tov de overige nieuwsberichten, maar een kniesoor die daar overigens op let. ;-)

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws over de Nintendo Wii”