'Opvolger Wii brengt meer dan alleen high-definition'

De laatste nieuwtjes vind je als eerste hier!
Plaats reactie
Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

'Opvolger Wii brengt meer dan alleen high-definition'

Bericht door Hotmailer » 17-01-2010 00:34

[b]De opvolger van de Wii zal volgens Nintendo of America-topman Reggie Fils-Aime niet alleen beelden in high-definition voor kunnen schotelen. Nintendo zal nog meer verbeteringen op stapel hebben voor de nieuwe spelcomputer.[/b]

Welke verbeteringen dat precies zijn, wilde Fils-Aime nog niet uit de doeken doen. Bezitters van de Wii hoeven echter niet bang te zijn dat hun console aan het einde van zijn levensduur is. Volgens de topman heeft de Wii nog genoeg potentie en Fils-Aime ontkent dan ook geruchten dat er in de komende maanden een Wii-opvolger zal worden aangekondigd. Deze geruchten ontstonden onder andere door prijsverlagingen door concurrenten Sony en Microsoft.

Voor 2010 [url=http://www.eurogamer.net/articles/wiis- ... -this-year][u]heeft[/u][/url] Nintendo nieuwe delen van bekende spelseries uit eigen stal op de planning staan. Zowel Metroid: Other M - een samenwerking met Team Ninja van de Ninja Gaiden-serie - als Super Mario Galaxy 2 komen dit jaar uit. Gamers die wachten op een nieuwe Zelda-game lijken nog even geduld te moeten hebben. De Amerikaanse topman wil nog geen verschijningsdatum voor het spel geven. Eerder gaf de Japanse Nintendo-baas Satoru Iwata nog aan dat ook een nieuwe telg uit de Zelda-serie in 2010 uit zou komen, maar het bedrijf [url=http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3177619][u]lijkt[/u][/url] daar op terug te zijn gekomen.

[size=9]Bron en ©: tweakers.net[/size]

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 17-01-2010 14:34

als ze Project Natal van Xbox 360 willen overtreffen moeten met echt iets heel goeds komen..wordt nog knokken op de console markt..
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws over de Nintendo Wii”