Nintendo wil Vitality Sensor in 2010 uitbrengen

De laatste nieuwtjes vind je als eerste hier!
Plaats reactie
Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Nintendo wil Vitality Sensor in 2010 uitbrengen

Bericht door Hotmailer » 11-08-2009 08:47

[b]Nintendo-topman Satoru Iwata heeft tegenover investeerders gezegd dat de Vitality Sensor voor de Wii volgend jaar op de markt moet komen. De presentatie tijdens de E3 was voor verbetering vatbaar, gaf hij toe: "Het concept is lastig uit te leggen."[/b]

De directeur [url=http://www.nintendo.co.jp/ir/en/library ... index.html][u]zei[/u][/url] dat de presentatie van de Wii Vitality Sensor tijdens de E3-beurs van dit jaar niet goed uit de verf kwam. Iwata zei dat hij wel hoopt dat de vingertopsensor, die hartslag en elektrische spanning van de huid kan meten, in 2010 op de markt komt. Dat hangt echter af van de ontwikkeling van een bijpassende applicatie en de directeur gaf aan dat het lastig te voorspellen is wanneer dat product klaar zal zijn.

Net als tijdens de E3 gaf Iwata aan dat Nintendo eerst een applicatie op de markt wil brengen die het tegenovergestelde doet van de gemiddelde game, namelijk mensen helpen te ontspannen. De Vitality Sensor is echter ook geschikt voor horrorgames, denkt de directeur. Hij vergeleek de Vitality Sensor verder met Wii Fit. Ook daarvan vroeg menigeen zich af of deze goed zou verkopen, terwijl het inmiddels het bestverkochte product uit het Wii-assortiment is.

Iwata gaf wel aan dat niet alleen de [url=http://ndsforum.forum2go.nl/e3-nintendo ... t1689.html][u]presentatie[/u][/url] van de Vitality Sensor tijdens de E3 te wensen overliet: de hele persconferentie was volgens hem teleurstellend. "Het is duidelijk dan we de charme van onze producten niet volledig over hebben kunnen brengen," aldus de topman. De presentatie zou tot veel interne discussie hebben geleid en het bedrijf zoekt nu naar manieren om zijn producten beter onder de aandacht te brengen.

[img]http://tweakers.net/ext/i/1243969753.jpeg[/img]

[size=9]Bron en ©: tweakers.net[/size]

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 12-08-2009 10:22

Als de hartslag hiermee gemeten wordt, zou het een hele goede aanvulling voor de Wii fit kunnen zijn.
Steeds meer mensen ruilen de sportschool in voor de fit, zo wordt het het een meer compleet verhaal.

Boo
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 558
Lid geworden op: 06-01-2008 09:42

Bericht door Boo » 12-08-2009 11:32

Mijn meissie werkt in een verpleegtehuis waar ze zins gisteren 2 Wii\s hebben.
Daarmee willen ze de mensen stimulieren om te bewegen.
Blijft leuk....gamen....!!!!

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 12-08-2009 21:10

dan zou zo\n hartslag meter wel van pas komen. maar zelf zie ik me oma nog niet achter zo\n ding staan...
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Boo
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 558
Lid geworden op: 06-01-2008 09:42

Bericht door Boo » 12-08-2009 23:56

[quote="bramvlieg"]dan zou zo\n hartslag meter wel van pas komen. maar zelf zie ik me oma nog niet achter zo\n ding staan...[/quote]

Nee ik ook niet, al is de mijne al ff niet meer op deze wereld.
Mijn vader heeft de wii ff geprobeerd, moet wel zeggen dat ik erg heb gelachen, maar sloeg nergens op.
Blijft leuk....gamen....!!!!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws over de Nintendo Wii”