Fat DS

Voor alles wat niet onder de andere topics valt...
Plaats reactie
traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Fat DS

Bericht door traptrede » 08-05-2010 20:12

Deze week heb ik een oude DS gekregen, leuk voor als ze nu bezet zijn en ik wil ook spelen...
Maar nu het probleem: Het bovenscherm is kapot, er zit een barst binnenin het glas. Er is nog wel heel vaag beeld, het licht werkt ook nog in het scherm, maar je ziet er niet echt wat op om te spelen.
Zou het nog de moeite waard zij hem te repareren en zo ja, waar haal ik een scherm vandaan?
Het onderscherm is nog wel te gebruiken, dus speel ik eerst maar Picros of Jewel Master ofzo...

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 08-05-2010 21:05

Damn, da\s jammer zeg, ik wilde je net gaan vertellen dat je voor een zeer lage prijs een vervangend scherm via DealExtreme kunt bestellen, maar ik zie net dat deze uitverkocht is.

Hier kun je meer info vinden: [url=http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3189][u]TFT LCD Replacement Module for NDS (Upper Screen)[/u][/url]
Dan heb je direct een idee hoe het scherm er uit ziet en wat de gemiddelde prijs is.

Misschien dat een van de overige forumleden (met name diegene welke nogal eens een DS repareren) nog zo\n scherm hebben liggen en dat ze deze voor een zachte prijs in kunnen bouwen.
Het zal alleen wel steeds lastiger worden, aangezien de DS Phat al een hele tijd niet meer wordt gemaakt, laat staan dat er dan nog onderdelen voor te krijgen zijn.
Het DS Lite scherm kan in ieder geval niet gebruikt worden voor inbouw, dus moet je er wel op letten dat het een DS Phat scherm is.

Plaats reactie

Terug naar “Van alles wat over de DS, DSi en 3DS”