Pokémon Ranger: Shadows of Almia

Alle laatste nieuwtjes omtrent DS Games...
Plaats reactie
Melleke
Retired Admin
Retired Admin
Berichten: 1395
Lid geworden op: 17-12-2007 14:54

Pokémon Ranger: Shadows of Almia

Bericht door Melleke » 26-09-2008 09:21

[b]Pokémon Ranger: Shadows of Almia[/b]


[b]In 2007 verscheen de film Pokémon Ranger in Europa samen met een gelijknamige game. Pokémon Ranger was een succes en Nintendo komt met een vervolg, namelijk Pokémon Ranger: Shadows of Almia.[/b]

Nintendo maakt vandaag bekend dat de game op 21 november in de winkelrekken ligt. In Pokémon Ranger: Shadows of Almia verhuist de speler naar Almia waar hij een beginnende Pokémon Ranger is. In de game kun je starten met Pachirisu, Munchlax of Starly waarna je zestien nieuwe partners kunt vinden tijdens de game. De gameplay is verfijnd ten opzichte van het origineel, nu moet je bijvoorbeeld het HP van een Pokémon terugdringen door hem enkele keren te omcirkelen met onderbreking in plaats van hem een bepaald aantal keer achtereenvolgens te omcirkelen met jouw tol.

[img]http://i208.photobucket.com/albums/bb13 ... 7/Nintendo DS Lite/86820.jpg[/img]

[b]Naam:[/b] Pokémon Ranger: Shadows of Almia
[b]Type:[/b] Game
[b]Genre(s):[/b] RPG
[b]Platform(s):[/b] Nintendo DS
[b]Releasedatum:[/b] 21-11-2008
[b]Ontwikkelaar:[/b] HAL Laboratory
[b]Uitgever:[/b] Nintendo

[size=9]Bron: Gamed[/size]



Gast

Bericht door Gast » 26-09-2008 11:39

Lijkt me leuk was vroeger op de gba al pokemon van ik speelde toen
Pokémon Ruby en Sapphire
Pokémon Fire Red
Pokémon Leaf Green

Op de ds was is ermee gekapt heb
Toen aller nieuwste gespeeld (Pokemon Mystery Dungeon Explorers of Darkness en Pokemon Explorers of Time)
maar ik vind het niet leuk om pokemon te zijn trainer vind ik leuker

Nu speel ik Pokemon Diamond en vind het weer leuk lekker om trainer te zijn

En ik zie dat je volgens mij bij de nieuwe ook trainer bent dus lijkt me dan echt super

Plaats reactie

Terug naar “DS - Games Nieuws”