Hier ben ik

Nieuw op het forum?! Stel jezelf voor aan de rest!
Plaats reactie
Buzzz
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 09-08-2010 09:23

Hier ben ik

Bericht door Buzzz » 09-08-2010 09:28

Hoi,

Ik ben Esther, moeder van Anouk, en zij (ahum wij) hebben een DS Lite. Aangezien zij momenteel meer buiten speelt, heb ik er ook spellen voor mezelf op gezet, ben bv helemaal verslaafd aan Kolonisten van Catan. En mijn buurman heeft er voor mij ook een e-reader van gemaakt, ideaal, heb al een paar boeken uit.

Op zich voldoet de Lite aan onze eisen, maar ja, een nieuwe XL is altijd leuk, lijkt mij. En om dat nou zeker te weten, ga ik hier ff rondneuzen en vragen stellen.

Groetjes, Esther

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 09-08-2010 11:01

Hoi Esther,

Welkom op het Nintendo DS en Wii Forum!
Leuk te horen dat je zelf ook helemaal weg bent van diverse DS spellen, zeker Kolonisten van Catan is inderdaad een aardig verslavend spel. ;-)

Wat betreft de DSi XL, deze heeft in principe dezelfde functies als de DSi, maar dan met een groter scherm.

Waar je wel rekening mee dient te houden is dat de DSi XL niet meer werkt met de oude backup kaartjes zoals de R4DS en DSTT.
Hiervoor zijn wel nieuwere kaartjes verkrijgbaar en deze worden in een apart sub-forum binnen ons forum besproken.

Indien je nog vragen hebt, schroom dan niet deze hier te stellen en we proberen je dan zsm van een antwoord te voorzien.

Succes hier en graag tot ziens!

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 09-08-2010 22:13

Welkom hier!

Hoe oud is je dochter en wat speelt zij graag?
Misschien heb je nog leuke tips voor mijn dochters, ze zijn wel in voor wat nieuws!

Buzzz
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 09-08-2010 09:23

Bericht door Buzzz » 11-08-2010 08:06

Hallo Hotmailer,
Momenteel hebben wij een DS Lite, dus het verschil zal wel groter zijn dan bij tussen DSi en DSi XL. Bedankt voor je verwelkoming.

Hallo Traptrede,
Mijn dochter is weg van het spel van Mega Mindy en Hello Kitty, maar ook Puzzle League en Puzzle Flowers And Patterns is ze aan het ontdekken. Ik hou me graag aanbevolen voor andere spellen van leeftijdsgenoten (ze wordt in oktober 7 jaar). Zeker ook omdat ik de nieuwe spellen van de laatste tijd niet bijgehouden heb.

Groetjes, Esther

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 11-08-2010 21:05

Oké, Mega Mindy wordt hier ook wel gespeeld, Puzzle League zit ik zelf nog wel eens achter.

Mijn jongste dochters zitten in dezelfde leeftijd als de jouwe, 6 en bijna 8. Zij spelen graag K3 en het ijsprinsesje, Monkey Ball, Mario Kart, Mario Bross, Barbie the Island Princess, Pony Friends, Disney Princess Magical Jewelery en Pluk van de Petteflat.
Puzzle Flowers en Hello Kitty zal ik eens opzoeken, ze zijn altijd in voor wat nieuws!

Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor”