ff voorstellen...

Nieuw op het forum?! Stel jezelf voor aan de rest!
Plaats reactie
ds_lady
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 11-08-2009 22:04

ff voorstellen...

Bericht door ds_lady » 11-08-2009 22:18

Hi allemaal,

Mijn dochters en ikzelf hebben alledrie een DS,van de oude tot de DSi. We hebben al behoorlijk wat spelletjes favoriet zijn Pogo island, Braintraining en Simms. Nu heb ik pas geleden Bratz 4real gekocht voor mijn dochtertje maar helaas kan ze het zelf niet spelen omdat het in het engels is. Ik speel het nu zelf en moet zeggen dat het een erg leuk spel is. Ik heb hier ook nog een vraag over, omdat ik niet verder kom :cry:

Verder hebben we ook de Wii met daarbij Sport en Fit, dit doen we ook geregeld. We beleven dus erg veel plezier aan onze ds\en en de Wii :D

Doei doei[color=violet][/color]

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 11-08-2009 23:42

Hoi DS_Lady,

Welkom op het Nintendo DS en Wii Forum!

Leuk te lezen dat iedereen zijn eigen DS heeft en dat je daarnaast ook de Wii hebt.
Voor wat betreft jouw vraag omtrent Bratz 4 Real, daar heb ik al op gereageerd op jouw andere post (heb em wel even verplaatst naar het juiste sub-forum, [url=http://ndsforum.forum2go.nl/ds-help-tip ... ts-f6.html][u]DS - Help, Tips, Hints, Cheats[/u][/url]).

Helaas is het zo dat er maar 2 Bratz spellen in het Nederlands zijn uitgebracht, te weten: Bratz - Ponys 2 en Bratz - Girlz Really Rock
Ik durf ook niet te zeggen of de overige Bratz spellen ooit nog in het Nederlands worden uitgebracht.

Rest me je hier nog succes te wensen en graag tot ziens!

Boo
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 558
Lid geworden op: 06-01-2008 09:42

Bericht door Boo » 12-08-2009 01:10

Welkom DS Lady, veel plezier op het forum.

Met het Bratz spel kan ik je helaas niet helpen, omdat het hier niet gespeeld wordt.
M\n dochter heeft wel een Bratz-game gespeeld, maar ook hier het taalprobleem.

Iedergeval S6 :P .
Blijft leuk....gamen....!!!!

Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor”