Effe voorstellen op het forum

Nieuw op het forum?! Stel jezelf voor aan de rest!
Plaats reactie
Nightwish8
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 22-12-2008 19:12

Effe voorstellen op het forum

Bericht door Nightwish8 » 23-12-2008 19:23

Hallo allemaal

Ik ben Anneke ten Berge. Ben vanaf gisteren aangemeld hier. IK heb zelf een wii en een nintendo ds. Ben echt gek op gamen. Ik ben 28 jaar oud en woon samen met men vriend Eddy. Ik hou verder ook erg van lezen. Mijn wii heb ik al langere tijd en mijn ds heb ik nog niet zo lang. Momenteel zit ik iets meer achter de ds omdat die nieuw is. Maar vind de wii ook er top. Ben niet erg gericht op een bepaald soort game. Het moet me echt aanspreken of juist niet. Vaak vind ik altijd wel een leuke titel wat me weer aanspreekt.

Groetjes Anneke :lol: :lol: :lol: [color=blue][/color]

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 24-12-2008 08:17

Hoi Anneke (alias Nightwish8)!

Welkom op ons Nintendo DS en Wii forum!
Kijk maar eens wat rond op het forum, dan zul je zien dat er veel te vinden is over diverse spellen in de meest uiteenlopende genres.

Tevens wil ik je er van op de hoogte stellen dat er binnenkort een reader uitkomt voor de DS, waarbij je digitale boeken kunt lezen.
Er zijn al zelfs dat soort readers verkrijgbaar in de homebrew (lees: thuis gemaakte programma\s welke niet officieel met medeweten van Nintendo worden uitgebracht en alleen te starten zijn via een DS backup-card zoals de DSTT, R4DS, etc.) scene.
Je kunt dan nog meer boeken lezen via je DS. ;-)

Tot ziens en succes!

Boo
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 558
Lid geworden op: 06-01-2008 09:42

Bericht door Boo » 24-12-2008 14:25

Hallo Anneke, veel plezier op het forum.
Tja en er is idd genoeg keus voor de spelletjes op de DS ( en ook op de Wii ), voor elk wat wils.

S6.
Blijft leuk....gamen....!!!!

Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor”