Helleu!

Nieuw op het forum?! Stel jezelf voor aan de rest!
Plaats reactie
LaBelleza
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 18-12-2008 19:57

Helleu!

Bericht door LaBelleza » 18-12-2008 20:05

Ook ik zal me even voorstellen!
Ik ben dus Alyssa, word volgende maand 20 jaar 8) En ik ga morgen dan eindelijk een DS lite aanschaffen, en de wii volgt waarschijnlijk volgende maand!

Ik heb me hier geregistreerd om wat meer info te vinden en te krijgen over de mogelijkheden van de kaart(jes) waarmee je spellen gewoon kan downloaden!
Zelf ben ik ongeveer a-technisch, maar heb ik een lieve vriend die des te techniser is :lol:

Iemand nog tips voor leuke spelletjes voor op de DS?

Groetjes Alyssa

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 19-12-2008 08:13

Hoi Alyssa!

Welkom op het Nintendo en Wii forum!
Je valt meteen met de neus in de boter, want we bespreken hier van alles over zowel de Nintendo DS als de Wii! ;-)

Wat dat a-technische betreft...als je een paar keer met de DS en Wii gewerkt hebt dan kennen die ook geen geheimen meer voor jou.
Je hebt dan ook goede keuzes gemaakt, want die consoles zijn echt heel gemakkelijk in gebruik.

Voor leuke spellen zouden we alleen wel wat meer willen weten waar je van houd (shooters, adventures, platform games, etc.)...dat is tenslotte toch per persoon verschillend.
Dan zouden we je wel wat op weg kunnen helpen..

Kijk maar eens bij de reviews en games nieuws, daar zal vast wel een spel bij staan die je leuk vindt. ;-)

Succes en tot ziens!

Niels
Moderator
Moderator
Berichten: 1098
Lid geworden op: 15-01-2008 20:08

Bericht door Niels » 20-12-2008 12:52

Hallo hallo alyssa!

Welkom op dit forum! leuk om te horen dat je ondertussen al een nintendo ds hebt aangeschaft!
je hebt er vast al enkele spelletjes op?

Wat Hotmailer al zei, welke games vind je leuk? er zijn er letterlijk hondereden :) een lijst daarvan is overigens ook
te vinden verder op het forum!

We zullen proberen je zoveel mogelijk te helpen met al je vragen!

Groetjes Niels

Boo
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 558
Lid geworden op: 06-01-2008 09:42

Bericht door Boo » 23-12-2008 18:07

Haloa Alyssa, welkom op dit geweldige forum, staat vast veel info voor je.

En hoe is DS, is al ff geleden dat je m gekocht hebt volgens mij....???
Blijft leuk....gamen....!!!!

LaBelleza
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 18-12-2008 19:57

Bericht door LaBelleza » 25-12-2008 00:01

Inmiddels heb ik me zwarte Dsje :lol: Uiteraard met case en screenprotector ( al zit deze er nog niet op, lees: blont ) en 2 spellen namelijk Rijexamen training en een Super mario.. Overigens heb ik vandaag me R4DS kaartje binnen gehad, dus deze 2 spellen gaan alweer de verkoop in :roll:

Ik heb de DS smaak helemaal te pakken, zelfs mn vriend gaat er nu toch maar 1 kopen ( lees: hij heeft al een psp, ps3, gameboy advance in zijn verzameling ) én zelfs mn schoonmoeder vind de DS zeer intressant :lol:

En spelletjes, tsja ik hou echt van van alles, maar heb hier al het 1 en ander aan tips gevonden!

Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor”