Voorstellen

Nieuw op het forum?! Stel jezelf voor aan de rest!
buffel
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 17-08-2008 22:36

Voorstellen

Bericht door buffel » 25-09-2008 16:37

Hallo, ik ben Buffel. Wordt volgend jaar 70 en probeer d.m.v. Braintraining mijn hersens soepel te houden. De reden van mijn deelname is dat zowel mijn vrouw als ik alle Sudoku\s van Dr. Kawashima\s Braintraining hebben opgelost. Volgens dit spel kunnen er extra puzzels worden gedownload, maar bij wie ik ook informeer, niemand weet hoe dit moet. Dit forum hopelijk wel, alvast bedankt.

Gast

Bericht door Gast » 25-09-2008 17:05

Hoi van harte welkom op het forum
Volgens mij gelijk de oudsten die ken op een ds
Ik zou tevens kijken voor de extra puzzels

Groetjes

Melleke
Retired Admin
Retired Admin
Berichten: 1395
Lid geworden op: 17-12-2007 14:54

Re: Voorstellen

Bericht door Melleke » 25-09-2008 17:05

Hallo Buffel,

Welkom op het forum!
Een goede en originele manier om door middel van de Nintendo DS en het spel Braintraining jullie hersenen soepel te houden!
Ik hoop dat iemand een antwoord op je vraag heeft!
Veel plezier verder op het forum!

Gast

Bericht door Gast » 25-09-2008 19:22

Buffel ik heb het zie dit hieronder
[quote]Als laatste is het mogelijk via deze optie nieuwe Sudoku puzzels te downloaden. In de handleiding staat dat het in bepaalde winkels mogelijk is via een downloadstation contact te maken en de puzzels binnen te halen.[/quote]

[size=8]Bron: gvkidsgames[/size]

Dus ik zal zeggen kijk in het boekje (de handleiding) die je hebt gekregen bij je spel hoesje.
Heb je het gedownloade spel op een kaartje dan is het denk ik niet mogelijk

buffel
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 17-08-2008 22:36

Sudoku

Bericht door buffel » 25-09-2008 19:36

Bedankt voor jullie snelle reacties.
Via internet had ik ook begrepen dat ik extra Sudoku\s kon downloaden in de winkel waar ik het spel gekocht heb. Ik ben inmiddels in heel wat winkels geweest, maar overal verbaasde gezichten en veel verschillende foute \oplossingen\. Ik ben heel verbaasd dat nergens wordt toegelicht hoe het downloaden werkt en blijf hopen op een oplossing via dit forum. Iedereen alvast bedankt,
Buffel.

Gast

Bericht door Gast » 25-09-2008 20:10

Maar nog een vraag heb je een kaartje of echte spel

buffel
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 17-08-2008 22:36

Bericht door buffel » 25-09-2008 21:16

Beste Robert,
Ik begrijp de vraag niet goed. Ik heb het spel gekocht bij Bart Smit. In de bekende plastic doos zat een card waarop het spel staat. Deze card heb ik in de Nintendo gestopt en ben vervolgens gaan spelen.
Groet, Buffel.

buffel
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 17-08-2008 22:36

Bericht door buffel » 25-09-2008 21:17

Robbert, sorry voor dat Robert, voortaan blijft het Robbert.
Buffel.

Melleke
Retired Admin
Retired Admin
Berichten: 1395
Lid geworden op: 17-12-2007 14:54

Bericht door Melleke » 25-09-2008 22:11

Buffel, Robbert bedoelde of je het originele spel hebt (ja dus), of dat je wellicht een \back-up kaart\ hebt. Dit zijn kaartjes die er hetzelfde uitzien als een spel, alleen met dát verschil, dat je er een micro sd-kaartje in kunt stoppen. Voor meer uitleg, kun je eens een kijkje nemen bij het topic [url=http://ndsforum.forum2go.nl/nintendo-ds ... s-c16.html]Nintendo DS Backup Cards[/url].

Ik zal ook eens voor je uit gaan zoeken hoe het zit met die extra puzzels. Als ik nuttige informatie heb kunnen vinden, laat ik het je direct weten.

Melleke
Retired Admin
Retired Admin
Berichten: 1395
Lid geworden op: 17-12-2007 14:54

Bericht door Melleke » 25-09-2008 22:47

Okay, ik heb het één en ander voor je gevonden.

Ik citeer: \Vanaf een DS Download Station in de winkel kun je tevens een Puzzle Expansion Pack met nieuwe puzzels downloaden\. [url=http://tgcontent.nintendo-europe.com/nl ... sudoku.php](Officiële site)[/url]

Ik heb het internet even afgestruind en ben er achter gekomen dat wij in Nederland géén winkels hebben die een DS Download Station hebben. In België schijnt de Game Mania Store die wél te hebben. Hier vind je de [url=www.gamemania.be]website[/url]. Ik heb géén winkels in Nederland kunnen vinden die een DS Download Station hebben.

Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor”