slotje op oude post bij de 1 wel en de ander niet?

Voor en door gebruikers...
Plaats reactie
colja2002
Nintendo Freak
Nintendo Freak
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-09-2008 13:06

slotje op oude post bij de 1 wel en de ander niet?

Bericht door colja2002 » 30-08-2009 07:25

Nu zie ik toevallig onder het dstt onderwerp dat er op een oude post gereageerd word ,waarop de volgende reactie wordt gegeven zie onderstaande.


Als je goed kijkt dan zie je dat dit een post is van bijna 1 jaar oud en derhalve is dit niet echt meer relevant.
Het is dan ook niet de bedoeling dat zulke oude posts heropend worden.
Vooralsnog laat ik em even open staan, maar als er binnen een week geen reacties van de oorspronkelijke poster zijn gekomen dan beschouw ik deze als gesloten en wordt reageren niet meer mogelijk.

Nu heb ik daar helemaal geen probleem meer , maar jongstleden heb ik ook gereageerd op een oud bericht omdat ik geintereseerd was hoe het was afgelopen.
Vervolgens wordt desbetreffende topic direct op slot gegooid omdat het een oude topic was, dus kon de persoon in kwestie niet meer reageren
Gelukkig heb ik een pm gekregen van de persoon zodat ik weet hoe het afgelopen is ,
Nu mijn vraag .

Waarom wordt er bij de 1 wel direct afgesloten en bij de ander niet? ligt dat aan de status newbie ?
Wat ik heb
1 maal dsi xl
1 maal ds lite blauw
1 maal ds grijs

ik repareer ds/ ds lite /dsi en iphone

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Re: slotje op oude post bij de 1 wel en de ander niet?

Bericht door Hotmailer » 30-08-2009 13:43

[quote="colja2002"]Nu zie ik toevallig onder het dstt onderwerp dat er op een oude post gereageerd word ,waarop de volgende reactie wordt gegeven zie onderstaande.


Als je goed kijkt dan zie je dat dit een post is van bijna 1 jaar oud en derhalve is dit niet echt meer relevant.
Het is dan ook niet de bedoeling dat zulke oude posts heropend worden.
Vooralsnog laat ik em even open staan, maar als er binnen een week geen reacties van de oorspronkelijke poster zijn gekomen dan beschouw ik deze als gesloten en wordt reageren niet meer mogelijk.

Nu heb ik daar helemaal geen probleem meer , maar jongstleden heb ik ook gereageerd op een oud bericht omdat ik geintereseerd was hoe het was afgelopen.
Vervolgens wordt desbetreffende topic direct op slot gegooid omdat het een oude topic was, dus kon de persoon in kwestie niet meer reageren
Gelukkig heb ik een pm gekregen van de persoon zodat ik weet hoe het afgelopen is ,
Nu mijn vraag .

Waarom wordt er bij de 1 wel direct afgesloten en bij de ander niet? ligt dat aan de status newbie ?[/quote]

Je hebt helemaal gelijk Colja! :oops:
Mijn exucuses, ik moet tenslotte niet met 2 maten meten.
Ook die post had ik direct moeten locken.
Maar goed, ik zal betreffende post weer open gooien, want ik wil eigenlijk ook wel weten hoe het afgelopen is. ;-)

HereIsTom
Retired Moderator
Retired Moderator
Berichten: 1240
Lid geworden op: 23-12-2007 05:09

Bericht door HereIsTom » 31-08-2009 01:49

Ja het lastig om oude postings te locken, want voor sommige is het nog relevant, maar als de verdere reacties niet meer On Topic zijn wordt het wel tijd om \m te locken.
[url=http://home.versatel.nl/tomjutte/][img]http://i15.tinypic.com/6u5d4sz.gif[/img]Met vriendelijke groet, HereIsTom.
[img]http://i3.tinypic.com/868fhom.jpg[/img][/url]

Plaats reactie

Terug naar “Help en Tips voor de DS zelf”