spellen downloaden

Voor en door gebruikers...
Plaats reactie
sabine
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 25-06-2010 13:57

spellen downloaden

Bericht door sabine » 25-06-2010 14:25

Ik heb net een DSi XL en wil voor mijn zoontje spelletjes downloaden. Nu lees ik veel over die kaartjes ed, maar hoe werkt dat nou en wat heb je er voor nodig en wat is goed?
Wat is de beste optie. als je als nieuweling hiermee aan de slag wilt? :D

TEUN
Nintendo Newbie
Nintendo Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 01-10-2011 11:07

RS4 kaart doet het niet

Bericht door TEUN » 01-10-2011 11:15

Hallo ik heb een RS4 kaart gekocht en daar een keer een paar spelletjes op gezet dat ging verder prima, maar nu heb ik die weer verwijderd en er andere opgezet, maar het startschermpje op de Ds is nu SPONGEBOB (terwijl die er helemaal niet op staat) en dan gaat ie laden en dan gebeurd er helemaal niks.
Kun je z\n kaart ook resetten ofzo?
Alvast bedankt voor antwoord
Teun

bramvlieg
Nintendo Die Hard
Nintendo Die Hard
Berichten: 653
Lid geworden op: 24-09-2008 17:44

Bericht door bramvlieg » 06-03-2012 15:24

@ sabine
Beste sabine

op het forum( en elk forum) mogen we geen direct links geven waar je spellen kan downloaden.
maar ds games, of de titel die je wilt met de extensie .nds intikken op google geeft vaak het gewilde resultaat.
Om het kaartje werkende te krijgen moet je de bijbehorende firmware op het sd kaartje zetten.
De link staat vaak op de site van de fabrikant(indien aanwezig) en anders, google is your friend.
suc6 :wink:

@ toon
Beste Toon,

de R4 heeft als het goed is een soft reset functie(alle knoppen tegelijk in drukken, als ik het mij goed herinner.)
als dat niet werkt kan je het beste je sd kaartje back uppen, de sd kaart formatteren, en de firmware op nieuw installeren.
Ik hoop dat ik je voldoende geholpen heb.

Groetjes Bram
See me, Open me, Touch me, Play me!!!
Nintendo covers Tommy from The Who!!!!

Plaats reactie

Terug naar “Help en Tips voor de DS zelf”