Will Wright: 'DS is geweldig'

De laatste nieuwtjes vind je als eerste hier!
Plaats reactie
Melleke
Retired Admin
Retired Admin
Berichten: 1395
Lid geworden op: 17-12-2007 14:54

Will Wright: 'DS is geweldig'

Bericht door Melleke » 05-09-2008 10:06

[b]Will Wright: \DS is geweldig\[/b]


[b]In een interview met Pocketgamer heeft Will Wright de nodige lofuitingen over de Nintendo DS gemaakt.[/b]

Will Wright werkt momenteel aan Spore, die deze week verschijnt voor de PC en in de toekomst ook voor de Wii en Nintendo DS zal uitkomen. Uit het interview:

[quote]\Ik speel veel op mijn DS, vooral Advance Wars. Het is eigenlijk een van mijn favoriete platforms. Wat ik leuk vindt aan de DS is dat je het aan kan zetten om een paar minuten een game spelen, daarna gewoon opslaat en de DS weer uitzet. Ik noem dat interstitial gaming: het vult de kleine lege plekken in mijn leven. Ongeveer een maand geleden was ik mijn DS voor een week kwijt en merkte dat ik me \s ochtends echt minder goed voelde! Ik realiseerde me dat het gamen op de DS bij mij een hoofdzaak van het wakker worden is geworden - het aan de gang krijgen van mijn hersenen. Ik vind het interessant te zien hoe zulke games kleine veranderingen in toebrengen in je mentale staat, zonder dat je je het realiseert.\[/quote]

[size=8]Bron: gamed.nl[/size]

Gast

Bericht door Gast » 05-09-2008 15:02

Kijk, dat vind ik nou ook.
Ik ben het er helemaal mee eens

Henk1
Nintendo Lover
Nintendo Lover
Berichten: 51
Lid geworden op: 15-04-2008 12:14

Bericht door Henk1 » 01-03-2009 00:52

Nou wat is het eigenlijk? is het een verslaving......of net als bij mij lekker gamen van uit mijn luie stoel...heerlijk gewoon.
[url=http://www.postimage.org/image.php?v=PqtuzTr][img]http://www.postimage.org/PqtuzTr.jpg[/img][/url]
Een echte gamer is een blij mens.

traptrede
Nintendo Legend
Nintendo Legend
Berichten: 880
Lid geworden op: 10-03-2008 21:00

Bericht door traptrede » 01-03-2009 17:29

Als ik \s avonds op de bank voor de t.v. zit, dan kijkt mijn vrouw meestal wat ze leuk vindt. Zelf geef ik niet zoveel om t.v. en kan ik ondertussen lekker met mijn DS spelen. Er zit genoeg uitdaging in om dit elke dag te doen, ik heb nog genoeg spellen op de plank waar ik nog steeds niet aan toe ben gekomen.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws over de Nintendo DS”