Nintendo werkt aan nieuwe DS met camera en muziekonderst.

De laatste nieuwtjes vind je als eerste hier!
Gast

Bericht door Gast » 06-10-2008 14:34

Oke, meneer de handelaar waarin handelt u dan wel niet in

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 06-10-2008 14:35

[quote="Robbert"]Oke lammetak maar uh dan heb je toch japanse en geen nederlands (europse)[/quote]

Dat klopt, maar voor zover bekend komt de DSi in de US pas rond lente 2009 uit, laat staan wanneer deze naar Europa komt.
Het gaat ons dan met name om het feit dat het een nieuwe Nintendo device is, welke we op deze manier als een van de eerste in Nederland hebben, zodat we deze tevens kunnen testen en reviewen.

Op die manier weten we of het straks loont de DSi in Nederland te kopen.

Leuke bijkomstigheid is dat indien we de DSi weer willen verkopen via bv eBay, deze met veel winst kunnen doorverkopen.
Want reken maar dat ze in Japan snel uitverkocht zullen zijn en er velen buiten Japan die DSi ook zsm willen hebben. ;-)

Gast

Bericht door Gast » 09-10-2008 20:25



















[size=8]bron:ninyou[/size]

Hotmailer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1947
Lid geworden op: 16-12-2007 21:28

Bericht door Hotmailer » 09-10-2008 20:59

[quote="LammeTak"]Koop hem voor de handel....maar Hotmailer kent me........ 8)[/quote]

:lol: :lol: Typisch, ik zag nu net pas dit berichtje en dat je die nog vóór de mijne had geplaatst.
Tja, ik zal em ook voor de handel gebruiken, maar éérst goed en grondig testen!

Dan hebben we tenminste wel een exclusieve review over een product wat pas over de nodige maanden naar Nederland komt. ;-)

Anyway, het probleem met de 110 volt voeding los ik ook binnenkort nog op, door een 230/110 volt converter aan te schaffen.
Voor /- €10,- heb je een [url=http://www.gelders.org/start.php?d_2204 ... V_100W.php][u]converter[/u][/url] die apparaten t/m 45 Watt of meer kan converteren van 230 volt naar 110 volt, genoeg om diverse exotische gadgets te kunnen testen...play-asia here I come. :-D

Ter info en waarschuwing...de adapter die erbij wordt geleverd is geen auto-switch voeding!!!
Ik heb voor mijn DS Lite overigens een extra voeding (Big Ben) gekocht die dat wel is (100-230 volt auto-switch), maar gezien de afwijkende voedingsplug t.o.v. de DSi (tja, het zal Nintendo weer eens niet zijn) kan ik die niet gebruiken.
Maar op die manier zal er ook wel een DSi uitvoering uit komen..

Gast

Bericht door Gast » 10-10-2008 07:41

Oke handelaars ik wacht op de review, en dan maar horen als hij hierheen komt

Gast

DSi in beeld

Bericht door Gast » 23-10-2008 13:22

Een Japanse reclame én een vier minuten durende rondleiding over alle functies van de DSi zijn verschenen.





[size=7]Bron:ninyou.nl[/size]

Gast

Bericht door Gast » 27-10-2008 14:54

Een nieuwe video waarin de twee camera\s van de DSi uitgebreid in beeld komen is op het web verschenen.



[size=8]Bron: Ninyou.nl[/size]

Gast

Bericht door Gast » 28-10-2008 15:48

Sommige mensen willen nieuwe gadgets en consoles als eerste hebben, het liefst nog voordat ze in Europa uitkomen. Ben jij een van die mensen en wil je nu nog een Japanse DSi bemachtigen zodat je er lekker mee kan pronken? Dan zul je diep in de buidel moeten tasten: op import sites is de prijs van de DSi inmiddels zo\n $300, het dubbele van de normale winkelprijs. Momenteel lijkt dit vooral te komen door een tekort aan voorraad.


[img]http://www.gamersnet.nl/images/nieuws/2 ... ogodsi.jpg[/img]


Recentelijk heeft Nintendo een nieuwe Nintendo DS aangekondigd, de DSi. De DSi zal 12 procent dunner zijn dan het huidige model en de twee schermen zijn 17 procent groter. Een grote nieuwe feature zijn twee ingebouwde 3-megapixel camera\s, een aan de binnenkant en een aan de buitenkant. Gemaakte foto\s kun je dankzij een SD-slot direct op je SD-kaart opslaan en eventueel op je televisie bekijken via de Wii. Een nadeel van de diverse vernieuwingen is dat men er voor moest kiezen om het GBA-slot weg te laten.

De Nintendo DSi heeft een ingebouwde browser en je zult games kunnen downloaden, genaamd DSiWare, en deze op je SD-kaart opslaan. Sommige games zullen gratis verkrijgbaar zijn, andere kosten 200, 500 of 800 punten. Het lijkt erop dat Nintendo een speciale aanbieding heeft met 1000 gratis punten die je voor maart 2010 dient te gebruiken, al is het nog onduidelijk hoe dit in zijn werk gaat en of deze aanbieding ook voor Europa geldt.

De mogelijkheden van de DSi op het gebied van audio zijn ook verbeterd. Naast het afspelen van muziek kan je ook zaken als de snelheid van het afspelen regelen, dit is onder andere gedaan met het oog op mensen die talen willen studeren en via geluidsfragmenten rustig willen oefenen.

De Nintendo DSi staat in de planning om bij ons in de lente van 2009 te verschijnen. In Japan verschijnt het nieuwe model al op 1 november tegen een prijs van ongeveer 130 euro. Een precieze datum of prijs voor Europa laten zich voorlopig nog raden.

[size=8]Bron: Gamersnet.nl[/size]

Gast

Bericht door Gast » 29-10-2008 15:52

Een dagje later krijg ik van een vriend een bericht dat er opmerkelijk nieuws is over de DSI.
Dat is iets wat ik echt niet verwachten toen ik het las : Japan heeft geen interesse in DSi.
Ik zeg neem even de tijd en lees het even


[quote]Na de Nintendo DS en de DS Lite komt Nintendo met de Nintendo DSi, een Nintendo DS met een SD kaartslot en een camera in plaats van een Game Boy Advance slot. De Nintendo DSi kost ongeveer €189 en verschijnt in 2009 in Europa.

Japan krijgt de DSi eerder, maar Japan zelf lijkt weinig blij met de DSi. In Japan zijn de DS en de DS Lite praktisch aanwezig in elk gezin, sinds de launch zijn ongeveer 25 miljoen exemplaren van de twee versies samen verkocht. Iedereen verwachtte dus tevens een stormloop op de DSi. Uit een poll van Dengeki Online blijkt dat amper 3,6% van de stemmers de handheld in de nabije toekomst wil kopen. 29,4% wil even wachten en 26,2% heeft nog geen oordeel over de nieuwe handheld. De overige 40,7% gaat de handheld niet kopen. De gebruikers waren vooral teleurgesteld door de matige camera en het ontbreken van het GBA slot, positief was dan weer het grotere scherm met 30% van de stemmen. Amper 15% heeft interesse in de camera en maar 3,4% in het SD slot. Volgende week kunnen we zien of de poll het sentiment van de algemene Japanse consument weet te vatten, dan verschijnen namelijk de eerste verkoopcijfers van de DSi [/quote]

[size=8]Bron: Gamed.nl[/size]

Gast

NDSi toepassingen voor 200 punten

Bericht door Gast » 29-10-2008 15:58

Met de komst van de Nintendo DSi kunnen er weer nieuwe toepassingen worden gemaakt, echter gaan deze niet allemaal gratis over de toonbank.

Nintendo president Satoru Iwata geeft aan dat een internetbrowser en een interactief memoblok gratis aangeboden zal worden, maar dat andere applicaties geld zullen kosten. De applicaties vragen 200 Nintendo Points, en hierbij moeten we denken aan een rekenmachine met een Zelda thema of een klok waarbinnen Animal Crossing centraal staat. Meer verfijnde applicaties, waar Iwata overigens geen voorbeeld van heeft, zullen voor minder dan 200 punten verkrijgbaar zijn.

[size=8]Bron: Gamed.nl[/size]

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws over de Nintendo DS”